کد خبر: 14846
A
نماینده مردم ایذه و باغ ملک در گفتگو با دیده بان ایران خبر داد:

به دنبال طرح سئوال از رئیس جمهور هستیم/ وضعیت استان خوزستان عادی است

دیشب در چندین شهرستان استان خوزستان برق قطع بود و هر لحظه امکان دارد که بحران ایجاد شود و این موضوع باید در سطح کلان بررسی شود وزرا دیگر نمی‌توانند و توجه ای ندارند.

به دنبال طرح سئوال از رئیس جمهور هستیم/ وضعیت استان خوزستان عادی است

هدایت الله خادمی در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در تشریح وضعیت فعلی استان خوزستان اظهار داشت: وضعیت فعلی استان خوزستان در اکثر شهرستان ها نرمال است اما یک وضعیت ناپایدار می‌باشد.

وی ادامه داد: دیشب در چندین شهرستان استان خوزستان برق قطع بود و هر لحظه امکان دارد که بحران ایجاد شود و این موضوع باید در سطح کلان بررسی شود وزرا دیگر نمی‌توانند و توجه ای ندارند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک خاطر نشان کرد: در 15 روز اخیر 4 روز آب، برق و تلفن استان خوزستان قطع، پرواز ها لغو و حتی تولید نفت متوقف شد بودکه اگر این موضوع در هر کشوری رخ می‌داد جنجالی به پا می شد اما مردم نجیب استان خوزستان تحمل کردند.

هدایت الله خادمی جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دیروز در جلسه اضطراری که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم از کم توجه ای مسئولان کشور به وضعیت استان خوزستان گله کردیم.

وی افزود: وقتی مشکلی برای پلاسکو پیش آمد و تعدادی از هموطنان ما شهید و کشته شدند همه مسئولین اظهار نظر و ورود کردند اما در خصوص وضعیت استان خوزستان که خسارت هزار برابری از نظر اقتصادی و بیماری احتمالی برای مردم این استان نسبت به حادثه پلاسکو داشته است هیچ توجه ای از سوی مسئولین به آن نمی‌شود.

خادمی گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان تصمصیم گرفته شد تا از وزراء نیرو، نفت و جهاد کشاورزی در خصوص وضعیت استان خوزستان طرح سئوال کند.

 وی افزود: همچنین تصمیم گرفتیم شاید در هفته آینده برای طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس امضاء جمع آوری کنیم تا بلکه موضوع را به سمت بالاتری ببیرم و رئیس جمهور بالاخره یک تصمیمی در خصوص استان خوزستان بگیرد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هیئت دولت باید در خصوص وضعیت ریزگرد های استان خوزستان یک برنامه قابل قبولی را ارائه دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر