کد خبر: 14877
A
عضو هیأت رئیسه مجلس:

دولت روحانی از رشد اقتصادی ۵ درصدی عبور کرده است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه "دولت یازدهم از رشد اقتصادی ۵ درصد عبور کرده است"، گفت: دولت و مجلس در تمرکز بر جذب سرمایه‌گذاری و کاهش تورم در سال ۹۶ اتفاق‌نظر دارند.


دولت روحانی از رشد اقتصادی ۵ درصدی عبور کرده است

غلامرضا کاتب امروز - ۲۸ بهمن - در شورای اداری استان سمنان که با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، بر لزوم وحدت همه گروه‌ها تاکید و اظهار کرد: نگرش دولت به توسعه کشور در بودجه ۹۶ نگاه رشدیافته و خوبی است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان ادامه داد: هدف‌گذاری و نگاهی که دولت در بودجه ۹۶ ترسیم کرده، نگاه خوبی است و مجلس نیز با آن همراهی دارد.

وی با تمجید از عملکرد دولت درحوزه‌های اقتصادی، کاهش تورم و رشد اقتصادی قابل توجه کشور در دولت تدبیر و امید افزود: اقتصاد ایران حالا از رشد اقتصادی 5 درصدی هم عبور کرده است.

کاتب از این رشد اقتصادی به عنوان اتفاقی امیدبخش برای مردم یاد کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت یازدهم در حوزه کاهش تورم عملکرد بسیار موفقی داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تک‌رقمی شدن نرخ تورم به عنوان ارمغان دولت در سال جاری نام برد و تصریح کرد: دولت و مجلس برای سال 96 کاهش بیشتر تورم را برنامه‌ریزی کرده‌اند که اگر محقق شود کار بزرگ و ارزشمندی انجام شده است.

وی با اشاره به همراهی و حمایت مجلس با دولت از این حمایت به عنوان فرصتی برای موفقیت دولت یازدهم نام برد و گفت: برای عبور از مشکلات موجود و ایجاد رونق نیازمند وحدت و همدلی همه مسئولان هستیم.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر