کد خبر: 148851
A

کمپین ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقابل تحریم‌ اتحادیه اروپا

ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه در توضیح کمپینی تحت عنوان «حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقابل تحریم‌ اتحادیه اروپا» نوشته است: برای اعلام حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در مقابل تحریم ناجوانمردانه اتحادیه اروپا بر علیه دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی افرادی که توسط اتحادیه اروپا تحریم شدند، این پویش راه‌اندازی شده است. ما از تمامی افراد، نهادها و سازمانهایی که تحریم شده‌اند، حمایت می‌کنیم و ادامه دهنده راه شهدائیم و سربازان ولایتیم و راه حاج قاسم ادامه دارد. «تشکل احیاگری مبارزه با مفاسد اداری وقانونی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی»

کمپین  ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقابل تحریم‌ اتحادیه اروپا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمپینی را برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس در توضیح کمپینی تحت عنوان «حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقابل تحریم‌ اتحادیه اروپا» نوشته است: برای اعلام حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در مقابل تحریم ناجوانمردانه اتحادیه اروپا بر علیه دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی افرادی که توسط اتحادیه اروپا تحریم شدند، این پویش راه‌اندازی شده است. ما از تمامی افراد، نهادها و سازمانهایی که تحریم شده‌اند، حمایت می‌کنیم و ادامه دهنده راه شهدائیم و سربازان ولایتیم و راه حاج قاسم ادامه دارد.
«تشکل احیاگری مبارزه با مفاسد اداری وقانونی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی»

منبع: سایت دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر