کد خبر: 149036
A

سردار سرلشکر باقری: محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع به تهدیدات رژیم صهیونیستی از همیشه آماده‌تر است.

سردار سرلشکر محمد باقری با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عناصر رژیم صهیونیستی اغلب برای مصارف داخلی خود از الفاظ تهدیدآمیز استفاده می‌کنند. دولت متزلزل فعلی رژیم صهیونیستی در همین روزهای اول با مخالفت‌های متعدد و انشقاق در بدنه مواجه شده است. سران این رژیم مجدداً تهدیدهایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند، اگرچه خودشان خوب می‌دانند توانی برای اعمال این تهدید علیه ایران اسلامی ندارند. در مسیر مقابله با این تهدیدها، قدرت هوایی، توان موشکی و امکانات محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع از همیشه آماده‌تر است.

سردار سرلشکر باقری: محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع به تهدیدات رژیم صهیونیستی از همیشه آماده‌تر است.

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عناصر رژیم صهیونیستی اغلب برای مصارف داخلی خود از الفاظ تهدیدآمیز استفاده می‌کنند. دولت متزلزل فعلی رژیم صهیونیستی در همین روزهای اول با مخالفت‌های متعدد و انشقاق در بدنه مواجه شده است. سران این رژیم مجدداً تهدیدهایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند، اگرچه خودشان خوب می‌دانند توانی برای اعمال این تهدید علیه ایران اسلامی ندارند. در مسیر مقابله با این تهدیدها، قدرت هوایی، توان موشکی و امکانات محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع از همیشه آماده‌تر است.
وی در پایان گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی تا کشور ما فاصله دارد و سران این رژیم به سوختگیری هواپیماها در آسمان دل بسته‌اند که این بهترین فرصت برای هدف قرار دادن هواپیماهای آن‌هاست. همچنین سعی در استفاده از پایگاه‌های پیرامونی کشور ما که بعضاً مسیر عادی سازی خیانت به جهان اسلام را در پیش گرفته‌اند دارند، غافل از اینکه این مسئله در راهبرد و رهنامه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران درج شده و همه فرماندهان ما این را می‌دانند، تمرین کرده‌اند و در رزمایش‌ها، این آموزه نهادینه شده است که اگر پایگاهی از یک کشور در هر کجای جهان برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر رژیم صهیونیستی، آن پایگاهی که مبدأ حرکت رژیم صهیونیستی است، نیز مورد تهاجم سنگین قرار خواهد گرفت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر