کد خبر: 149448
A

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی: تورم در دولت رییسی بیش از ۴۰۰ درصد است/وزرا، «واقعیت» را به رئیسی نمی‌گویند، چون تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی را ندارد/ قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار مجلس گفت: نتیجه عددسازی و دستاوردسازی دولت همین است که می بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت تر می شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی: تورم در دولت رییسی بیش از ۴۰۰ درصد است/وزرا، «واقعیت» را به رئیسی نمی‌گویند، چون تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی را ندارد/ قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی و نماینده ادوار مجلس درباره وعده های رویایی رئیس جمهور به نسل جوان به نامه نیوز گفت: متأسفانه دولت سیزدهم نتوانست از عرصه و فضای انتخابات فاصله بگیرد و آقای رئیسی هنوز در فضای انتخابات سیر می کند، به طبع تمام فکرش این است که به رقیب هجمه ببرد.

نماینده ادوار مجلس گفت:آمارهای دولت ساختگی است. خلاف واقع و تعجب آور خواند. آقایان برای توجیه عملکرد خود آمارسازی می کنند مثلا می گویند در سال ۵۷ مردم داشتند از گشنگی می مردند یا آقای رئیسی با تورم ۶۰ درصد دولت را تحویل گرفت. حال آنکه گزارش های مرکز آمار این ادعاها را تأیید نمی کند.

این فعال سیاسی اعتدالگرا یادآور شد: دولت نتوانست شعارهایش را تحقق بخشد و دنبال تشنج و دعوا و مقایسه گری است تا خودش را به اثبات برساند. آنچه عیان است مردم گرانی های بیش از ۴۰۰ درصد را در دولت سیزدهم تجربه کردند. اگر دولت مدعی ایجاد یک میلیون شغل در سال است کدملی و آدرس این شاغلین را در معرض عموم قرار دهد تا راستی آزمایی شود.

وی ادامه داد: دولت مدعی احیای چند واحد تولیدی است اسامی و آدرس های این واحدها را اعلام کند. با کلی گویی و عددسازی که مشکلی از کشور حل نمی شود. متأسفانه این دولت برای خودش دستاوردسازی می کند چون چیزی برای ارائه ندارد. حتی مردم هم وقتی این دستاوردها را می شنوند می خندند چون وقتی به اطراف خود نگاه می کنند هیچ آثاری از این دستاوردها مشاهده نمی کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت ها را به رئیس جمهور نگویند چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت تر می شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر