کد خبر: 149609
A

سبحانی نیا: ملت ایران،کسانی هستند که در ۲۲بهمن مشاهده کردیم/ سلطنت طلب ها به خاطر پول با جمهوری اسلامی مخالفت کنند/خاتمی علیه نظام بیانیه صادر کرده/ پرویز ثابتی وحشی است، تمام نیروهای انقلاب از مذهبی‌ها گرفته تا چپ‌ها با او آشنا هستند

حسین سبحانی نیا فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس: نیروهای اپوزیسیون در خارج از کشور گرد هم جمع شده‌اند تا به خیال خود نظام را ساقط کنند اما چرا تحرکات آنها بیش از آنکه حکایت از یک فعالیت سیاسی باشد، شبیه به یک شوی طنز است و چرا آنها پیش از هر اقدامی محکوم به شکست‌اند؟

 سبحانی نیا: ملت ایران،کسانی هستند که در ۲۲بهمن مشاهده کردیم/ سلطنت طلب ها به خاطر پول با جمهوری اسلامی مخالفت کنند/خاتمی علیه نظام بیانیه صادر کرده/ پرویز ثابتی وحشی است، تمام نیروهای انقلاب از مذهبی‌ها گرفته تا چپ‌ها با او آشنا هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی، نماینده ادوار مجلس شورای اسللمی و فعال اصولگرا درباره‌ی فعالیت های اپوزیسیون جمهوری اسلامی و برگزاری نشست در دانشگاه «جورج تاون» و فعالیت رسانه‌ای آن‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی به نامه نیوز گفت: «اقداماتی که اپوزیسیون خارج‌نشین انجام می‌دهند واقعا خنده‌دار است. آنها یا خودشان هم می‌دانند با این ترکیبی که چیده‌اند قدم از قدم پیش نخواهند برد یا آنکه بر اساس تحلیل‌های نادرست تصوراتی دور از واقعیت دارند و خیال می‌کنند می‌تواند در روند انقلاب اسلامی تأثیری مخرب داشته باشند. به طور کلی ترکیب اپوزیسیونی که می‌بینیم از هم پاشیده است. ببینید که در میان مخالفان جمهوری اسلامی فردی به نام پرویز ثابتی هم مشاهده می‌شود. ثابتی در رژیم گذشته رئیس ساواک بود و یکی از مهره‌های کلیدی رژیم وقت برای سرکوب و شکنجه مردم به حساب می‌آمد. او با پلیدی سرشار به وسیله شکنجه‌های وحشتناک از دستگیرشدگانِ انقلابی اقرار می‌گرفت و چهره‌ای به کلی منفور دارد و تمام نیروهای انقلاب از مذهبی‌ها گرفته تا ملی‌ها و چپ‌ها به خوبی با وحشی‌گری‌های او آشنا هستند؛ حالا او با چنین ویژگی‌هایی هم در میان نیروهای اپوزیسیون دیده می‌شود! مشخص است که اپوزیسون شکل‌گرفته که صرفا مایه خنده ماست!»

او ادامه داد: «البته شاید تحرکات نیروهایی که اکنون خود را اپوزیسیون معرفی می‌کنند علتی داشته باشد؛ آنکه آنها باید در قبال پول‌هایی که از حکومت‌های ضد جمهوری اسلامی دریافت می‌کنند اقدامی انجام دهند و عکس و فیلمی از خود تهیه کنند تا توجیهی برای دریافت‌های آن پول‌ها داشته باشند و به اربابان خود بگویند این کارها را انجام دادیم. وگرنه اصل کاری که آنها می‌کنند آنقدر بی‌محتواست که نه آسیبی به نظام اسلامی می‌زند و نه در میان مردم مورد توجه است».

این تحلیلگر  نزدیک به دولت ابراهیم رییسی همچنین بیان کرد: «ملت ایران، کسانی هستند که در 22بهمن مشاهده کردیم. کسانی که با جان و دل پای انقلاب ایستاده‌اند. صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هم همین‌ مردم هستند و تا مردم دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، هیچ یک از تحرکات دشمنان از منافقین جنایتکار گرفته تا سلطنت‌طلب‌ها مؤثر واقع نمی‌شود و حتی خود تحلیلگران غربی هم می‌گویند که اینها کاری از پیش نمی‌برند».

سبحانی‌نیا درباره بیانیه‌های اخیر موسوی و خاتمی گفت: «آقایان خاتمی و موسوی با بیانیه‌هایی که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دادند، می‌خواستند مردم را از حضور در راهپیمایی 22بهمن مأیوس کنند. آقای موسوی که علنا می‌گوید کلیت قانون اساسی را قبول ندارم و آقای خاتمی هم گرچه هنوز می‌گوید باید در همین قانون اساسی اصلاحاتی انجام داد اما سعی کرد مردم را از جمهوری اسلامی ناامید کند و در مجموع هر دوی آنها بیانیه‌هایی ضدنظام را صادر کردند. این دو همان حرف‌های اپوزیسیون و آمریکا را تکرار کردند و تفاوت چندانی در گفتارشان با آنها نیست اما مردم ایران با حضور گشترده‌شان در 22بهمن جوابی کوبنده هم به موسوی و خاتمی دادند و هم به تمام اپوزیسیون خارج‌نشین».

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر