کد خبر: 14969
A
سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با دیده‌بان ‌ایران:

استیضاح وزیر راه، کار اعضای جبهه پایداری است / استیضاح سیاسی است رای نمی آورد

برای حضور در جلسه استیضاح سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده‌بان ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: افرادی که به استیضاح وزیر راه و شهرسازی مصمم هستند بیشتر سمت و سوی جبهه پایداری دارند و همین شائبه سیاسی بودن استیضاح را تقویت می‌کند.

استیضاح وزیر راه، کار  اعضای جبهه پایداری است /  استیضاح سیاسی است رای نمی آورد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ وزیر و راه شهر سازی در حالی فردا(یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی نمایندگان استیضاح کننده حاضر خواهد شده که برخی از نمایندگان مجلس این استیضاح را در ماه های پایانی عمر دولت دهم بیشتر سیاسی می دانند تا دولت را تحت فشار قرار دهند.

برای حضور در جلسه استیضاح سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده‌بان ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: افرادی که به استیضاح وزیر راه و شهرسازی مسمم هستند بیشتر سمت و سوی جبهه پایداری دارند و همین شائبه سیاسی بودن استیضاح را تقویت می‌کند.

 وی با بیان اینکه زمان کنونی وقت مناسبی برای استیضاح نیست گفت: این استیضاح در فرصت باقی مانده از عمر دولت کار درست و منطقی نیست چراکه وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه گسترده و بزرگی است و نمی توان در فرصت باقی مانده این وزارتخانه را بدون متولی گذاشت. اگر این وزارتخانه با سرپرست اداره شود قطعا دچار از هم پاشیدگی می شود.

پارسایی به تعداد امضاء نمایندگان استیضاح کننده اشاره کرد و گفت: فضای مجلس به گونه ای نیست که استیضاح رای بیاورد و  تعداد امضاء کنندگان از 78 امضاء کننده به 37 امضاء کاهش یافته که قطعا باز هم کم خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: سوالها و مواردی را که استیضاح کنندگان مطرح کرده اند آنقدر قوی و مستدل نیستند که بخواهیم با آنها یک وزیر را استیضاح کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: فراکسیون امید در جلسه اضطراری مخالف خود با استیضاح وزیر راه را اعلام کرده است.

گفتگو: محمود اکبری کیا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر