کد خبر: 14971
A

محمود صادقی: اینکه روزنامه کیهان از آزادی‌ بیان صحبت کند جوک است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید گفت: هدف طرح تأمین امنیت مراسم‌ها این است، با کسانی که جلوی آزادی بیان را می‌گیرند و هرگونه حرکتی که در جهت ناامنی و بر هم‌زدن آرامش مراسم‌ها باشد، برخورد شود.

محمود صادقی: اینکه روزنامه کیهان از آزادی‌ بیان صحبت کند جوک است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمود صادقی در توضیح «طرح تأمین امنیت مراسم ها» اظهار داشت: این طرح پیشنهاد یکی از نمایندگان اصولگرای معتدل یعنی آقای یوسفیان ملا نماینده آمل بود و تعدادی از نمایندگان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب آن را امضا کردند. یعنی طرح فراکسیون امید نیست و این اشتباه بوده و رسانه هایی چون فارس و کیهان شانتاژ کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف طرح این است که از ایجاد اختلال در مراسم ها و سخنرانی ها جلوگیری و با کسانی که ایجاد اختلال می کنند برخورد شود اما جزئیات این طرح خیلی دقیق نیست و نقصان ها و مشکلاتی دارد که باید اصلاح شود؛ فعلا فقط فوریت آن تصویب شده تا جزئیات آن در کمیسیون بررسی شود. مثلا اینکه طرح سؤال بخواهد جلب توجه کند یا نکند یک مقدار دقت نظر لازم دارد و باید با دقت نظر بیشتری بررسی شود.

وی با انتقاد از برخی خبرسازی ها علیه فراکسیون امید، افزود: جالب است اینگونه خبرگزاری ها که خودشان همیشه در جهت محدود کردن آزادی ها قدم بر می دارند حالا مدافع آزادی بیان شده اند؛ این جوک است، طنز است که مثلا کیهان از آزادی بیان صحبت کند.

صادقی گفت: هدف طرح این بوده با کسانی که جلوی آزادی بیان را می گیرند و هرگونه حرکتی که در جهت ناامنی و بر هم زدن آرامش مراسم باشد برخورد شود. اما اولا لازم است یکی دو ماده به طرح در مورد اصل آزادی اجتماعات یعنی اصل 27 قانون اساسی افزوده شود و این هم در ادامه بیاید که باید امنیت اینگونه مراسم ها تأمین و با کسانی که آشوب می کنند و امنیت مراسم را بر هم می زنند برخورد شود- جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر