کد خبر: 149776
A

کیهان: ایران اینترنشنال در "اغتشاشات پاییز" ماموریت ترغیب اغتشاشاگران به قتل را برعهده داشت

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در واکنش به شبکه ایران اینترنشال نوشت:سایت سعودی اینترنشنال که با ماموریت دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده و مخصوصاً در جریان اغتشاشات پاییز نقش پایگاه اغتشاشگران و مأموریت ترغیب آنها به قتل و سوزاندن قرآن و آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و... را برعهده داشت، اعلام کرده که محل استقرار خود را از انگلیس به آمریکا منتقل می‌کند!

کیهان: ایران اینترنشنال در "اغتشاشات پاییز" ماموریت ترغیب اغتشاشاگران به قتل را برعهده داشت
به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود خود درباره شبکه ایران اینترنشنال نوشته است:
گفت: سایت سعودی اینترنشنال که با ماموریت دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده و مخصوصاً در جریان اغتشاشات پاییز نقش پایگاه اغتشاشگران و مأموریت ترغیب آنها به قتل و سوزاندن قرآن و آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و... را  برعهده داشت، اعلام کرده که محل استقرار خود را از انگلیس به آمریکا منتقل می‌کند!
گفتم: انگلیس که در خباثت و تروریست‌پروری دست‌کمی از آمریکا ندارد.
گفت: اعلام کرده که هشدارهایی درباره تامین امنیت جانی اعضای خود دریافت کرده و برای حفظ جان و امنیت آنها به آمریکا نقل مکان خواهد کرد! می‌داند که قتل انسان‌های بی‌گناه بی‌انتقام نمی‌ماند!
گفتم: در مثنوی ملای رومی داستان شخصی آمده که 
حضرت عزرائیل را دیده و ترسیده بود و از حضرت سلیمان خواسته بود او را به هندوستان منتقل کند چند ساعت بعد حضرت سلیمان به حضرت عزرائیل گفت؛ بنده خدا از نگاه تو ترسیده بود و 
حضرت عزرائیل گفت؛ قرار بود یک ساعت دیگر جان او را در هندوستان بگیرم و تعجب کرده بودم که چطوری می‌خواهد 
ظرف یک ساعت خودش را به آن نقطه دوردست برساند؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر