کد خبر: 149824
A

قدردانی رئیس سابق اطلاعات سپاه از نوع برخورد دایی/ طائب: روزی می‌رسد که کل کره زمین در اختیار اسلام قرار می‌گیرد

حسین طائب: الحمدلله سیستم امنیتی و عمده جبهه انقلاب هوشمندانه عمل می کند و انشالله آینده انقلاب اسلامی درخشان است و طراحی های دشمنان هم نقش بر آب خواهد شد.

قدردانی رئیس سابق اطلاعات سپاه از نوع برخورد  دایی/ طائب: روزی می‌رسد که کل  کره زمین در اختیار اسلام قرار می‌گیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه (فارس) به گفت و گو پرداخت. بخش هایی از گفت و گودر ذیل آمده است:

ما تا کنون درگیر جنگ‌های مختلفی با دشمن بودیم و یک پایه همه جنگ‌های نرم حوزه رسانه است، حتی در جنگ ترکیبی و جنگ سخت.

ما می‌گوییم در جنگ سخت پیاده‌نظام داریم، توپخانه داریم، بمباران هوایی و موشکی داریم. در جنگ ادراکی و نرم هم همین‌ها را داریم. پیاده‌نظام شما، همان نویسنده ها هستند، آن تصویرگیر است، آن عکاس است، آن توئیت‌زن است، آن کامنت‌گذار است. چطور در جنگ سخت آموزش‌های تک تیراندازی و نیروی پیاده و ... داریم اینجا هم باید چنین آموزش هایی داشته باشیم. اینجا ما چقدر سرمایه‌گذاری می‌کنیم؟

ما احتیاج داریم در جنگ ترکیبی و در شبکه ادراکی‌ و شبکه رسانه‌ای‌ مان بازنگری کنیم، ما یک زمانی می‌گفتیم وب ۱ مطرح است. خب، وب ۱ رفت و وب ۲ آمد. ما باید ببینیم در ۵ سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد، خودمان را برای آن جنگ آماده کنیم. ما که نمی‌خواهیم شعار بدهیم. ما اعتقادمان بر این است که روزی می‌رسد که کل این کره زمین خاکی در اختیار اسلام قرار می‌گیرد. اگر به این اعتقاد داریم، باید با این افق برنامه‌ریزی کنیم. تحولمان را باید ایجاد کنیم. نگاهمان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد. فقط شعار ندهیم. ما باید واقعا در تراز انقلاب اسلامی فکر کنیم و در این حوزه کارمان را انجام دهیم و به فضل الهی ان‌شاءالله آرایش رسانه‌ای را بگیریم و آن تکلیفی که به عهده ما هست را انجام بدهیم، که اگر ما حرکت کنیم حتما خدای تبارک و تعالی هم به کار ما برکت می‌دهد. فرق ما با دشمن در این است.

ما باید مشکلات را در داخل حل کنیم، ما باید زود از پدافند خارج شویم و برویم به سوی آفند. شما الان این وضعیتی که اسرائیل دارد را ببینید، افکار عمومی‌ ما وضع اسرائیل را نمی‌دانند، شما الان از یک جوان در دانشگاه بپرسید، اصلا از این قصه‌ها تصویری ندارد که سوال برایش ایجاد شود و شما سوالش را تکمیل کنید. ما نتوانسته‌ایم این را تبدیل به یک تصویر ذهنی کنیم که سوال برایش به وجود بیاید. حتی در تصویر آمریکا در اذهان ایران هیچ بحثی نیست. برای همین ما باید بتوانیم به سرعت از پدافند خارج شویم و به سمت آفند برویم.

معلوم است که طرف مقابل نمی‌خواهد موفقیت‌های کشور و اتفاق‌های خوبی که در کشور می افتد را ببیند. دولت باید بیاید و پیشرفت‌هایی که در همین یک سال و خرده‌ای شده برای شما بگوید. حرف من این است که مثلا نباید انتظار داشته باشیم مسئله خودرو در سال اول و دوم حل شود ولی انتظار جامعه این هست ولی خب یک شبکه مافیایی هست، من اولین روزی که دولت در مورد خودرو موضع گرفت، سریع تماس گرفتم و گفتم دارید در زمین اشتباه بازی می‌کنید. ما با سابقه امنیتی می‌فهمیم. در این حوزه اول باید زیرساخت ها را اصلاح کرد.

من معتقدم اتفاقا برخوردی که با سلبریتی ها شد تا حدودی اصول جنگ ترکیبی فعلی رعایت شد. یعنی موقعی که فرضا آن آقا آمد و گفت دختر اردبیلی را کشتند، زود نرفتند با روش امنیتی با آن برخورد کنند، چرا؟ چون در جنگ ترکیبی، او فالوور دارد، طرف مقابل می‌خواهد هیجان فالوور بیش‌تر شود، هیجان تبدیل به خشونت شود، سیستم امنیتی اگر میخواهد با جنگ ترکیبی مقابله کند، باید تحملش را بالا ببرد که این فالوور هیجانی‌تر نشود و تبدیل به خشونت هم نشود. کاری که کردند، به نظرم عالی بود. این فرد را خواستند و گفتند برای ادعای خود سند اگر داری سند بده و ...

الحمدلله سیستم امنیتی و عمده جبهه انقلاب هوشمندانه عمل می کند و انشالله آینده انقلاب اسلامی درخشان است و طراحی های دشمنان هم نقش بر آب خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر