کد خبر: 150043
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اگر مکانیسم ماشه فعال شود، دسترسی آژانس به مراکز هسته‌ای‌مان را قطع می‌کنیم

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آمریکا و اروپا مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال کنند، جمهوری اسلامی ایران نیز دسترسی بازرسان آژانس را به مراکز هسته‌ای خود قطع خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اگر مکانیسم ماشه فعال شود، دسترسی آژانس به مراکز هسته‌ای‌مان را قطع می‌کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهار نظر اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا و اروپا گفت: تجربه نشان داده که اظهار نظرها و تهدیدات مقامات صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در حد حرف و لفاظی بوده و جنبه عملیاتی نداشته و ندارد.

وی افزود: صهیونیست‌ها همواره به دنبال فضاسازی و ایجاد جنگ روانی علیه کشور و ملت ما هستند و همواره این گونه تهدیدات و اظهارنظرهای آنها در حد حرف باقی مانده است.

الهیان خاطرنشان کرد: با این حال غربی‌ها به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی بر سر منافع ملی خود با کسی تعارف ندارد و چنانچه آنها بخواهند منافع ملی ما را تهدید کنند با پاسخی کوبنده مواجه خواهند شد.

وی افزود: اگر آمریکا و اروپا دست به اقدامی بزنند که بخواهند مکانیسم ماشه را علیه جمهوری اسلامی ایران فعال کنند، جمهوری اسلامی ایران نیز دسترسی بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای خود را قطع خواهد کرد و آنها باید بدانند که این اقدام برای‌شان پر هزینه خواهد بود.

 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهارنظر اخیر خود مدعی شد ایالات متحده و کشورهای اروپایی قبل از نشست مجمع عمومی سازمان ملل درماه سپتامبر تحریم‌های مکانیسم ماشه را علیه ایران اجرا خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر