کد خبر: 150281
A

کیهان: دوام نظام در این ۴۳ سال معجزه است/مردم اروپا برای زنده ماندن به خوردن حشرات روی آورده اند/دولت جهادی دکتر رئیسی، وارث ویرانی‌های دولت اعتدال است/مأموریت نفوذی‌ها پس از شکست پروژه اغتشاش، جنگ روانی با پمپاژ ناامیدی و ناکارآمد نامیدن دولت

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشته است: در شرایطی که مردم اروپا را برای زنده ماندن به خوردن حشرات و کپک‌زده‌ها دعوت می‌کنند و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی از حمام کردن با آب گرم، منع می‌کنند و مردم آمریکا در خانه و ماشین خود از سرما یخ می‌زنند و مردم ژاپن، رکورددار مرگ کرونایی در جهان هستند و اسرائیل در آتش آشوب و فرانسه در التهاب اعتراض و.... مشغول است؛ امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی به زور رسانه و فضای مجازی رها و بی‌قانون، مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند.

کیهان: دوام نظام در این ۴۳ سال معجزه است/مردم اروپا  برای زنده ماندن به خوردن حشرات روی آورده اند/دولت جهادی دکتر رئیسی، وارث ویرانی‌های دولت اعتدال است/مأموریت نفوذی‌ها پس از شکست پروژه اغتشاش، جنگ روانی با پمپاژ ناامیدی و ناکارآمد نامیدن دولت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در بخشی از یادداشت خود انقلاب اسلامی را "معجزه دوران معاصر" دانسته و نوشته است: اگر دوام نظام اسلامی در این 43 سال گذشته را مملو از معجزات بدانیم نیز حق است. اگر پس از این ایجاد و اثبات، رشد و پیشرفت بی‌نظیر این نظام انقلابی را در بین مشکلات و دشمنی‌های بی‌شمار، نیز معجزه بدانیم، بی‌شک حقیقتی واقعی است که هر روزه می‌بینیم و پیش چشم ماست. با این وجود، همیشه باید همان خطری که بنی اسرائیل را منحرف و بیچاره کرد را ملاحظه کرد و در نظر داشت. این قوم زبانزد، در کنار همه آنچه می‌دانیم، خوبی‌هایی نظیر رازداری و سماجت در اهداف و... داشتند ولی با این وجود، بنی‌اسرائیل را تنها ظلم فرعون و ثروت قارون و هنر سامریِ سلبریتی، به بیراهه نبرد. فراموشی نعمات خدا و زیاده خواهی و بی‌صبری بنی‌اسرائیل در مبارزه، در زمانی که فرعون و قارون و سامری مرده بودند، و در حالی که در آستانه ورود به سرزمین موعود بودند باعث سقوطشان شد.
آنها که از دهه‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تزوّر و تلوّن و تکثّر دشمنی‌های دشمنان با مردم ایران را دیده‌اند می‌دانند، همان استعمار لعنتی، که در دوران سیاه قاجار، بیش از نصف خاک ایران را از ایران جدا کرد و 105 سال پیش با قحطی، جمعیت ایران را نصف کرد و 70 سال پیش با کودتا دولت ایران را ساقط کرد و جنگ تحمیلی و جوخه ترور را در دهه شصت علیه مردم و توپخانه مطبوعات را در دهه هفتاد علیه مبانی فکری به راه ‌انداخت و کشور را در کودتای 88 به آستانه سقوط کشاند و در دهه 90 با حمله نفوذی‌ها و دوتابعیتی‌ها پایه‌های قدرت را تخریب کرد و اقتصاد را به ویرانی کشاند و جنگ رسانه‌ای را علیه آرامش فکری، آرایش جنگی داد، در دهه اخیر نیز، پس از رسوایی در اغتشاشات پاییزی امسال، جنگ ارز و دلار را به راه‌ انداخته است.
در شرایطی که مردم اروپا را برای زنده ماندن به خوردن حشرات و کپک‌زده‌ها دعوت می‌کنند و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی از حمام کردن با آب گرم، منع می‌کنند و مردم آمریکا در خانه و ماشین خود از سرما یخ می‌زنند و مردم ژاپن، رکورددار مرگ کرونایی در جهان هستند و اسرائیل در آتش آشوب و فرانسه در التهاب اعتراض و.... مشغول است؛ امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی به زور رسانه و فضای مجازی رها و بی‌قانون، مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند. گویی تمام نقاط قوت و برتری و امتیازات ما از کشورهای بزرگ و مدعی و دوران قحطی پساکرونا که دامن دنیا و کشورهای بزرگ را گرفته نباید دیده شود.
می دانیم که دولت جهادی دکتر رئیسی، وارث ویرانی‌های دولت اعتدال است و اظهار نگرانی بانیان وضع موجود، برای سرمایه‌گذاری انتخاباتی و حفظ حیات سیاسی، کمکی به اعاده آنها که مناسبات و معادلات کشور را به نتیجه مذاکره با دشمنان گره زده بودند نمی‌کند. ولی غیر از فرصت‌طلبیِ کمین گرفته‌ها؛ قیمت ناباورانه خودروهای ملی بدون تغییر کیفیت و گرانی بی‌دلیل ارزاق مردم و رها شدن بازار، پذیرفتنی نیست. اگرچه ایجاد یا ترمیم زیربناهای اقتصادی مهم است و معمولاً به دید مردم نمی‌آید ولی مأموریت نفوذی‌ها پس از شکست پروژه اغتشاش، جنگ روانی با پمپاژ ناامیدی و ناکارآمد نامیدن دولت است. پیروزی در این جنگ سخت، صبر در مبارزه مردم و صبر در جهاد خدمت‌رسانی مسئولین است.
اینکه رهبر معظم در توصیه امسال، تواصی به حق و تواصی به صبر را مطرح کردند هم برای مردم است و هم برای مسئولین. راه حقی که برگزیده‌ایم و سختی‌های آن را تاکنون به جان خریده‌ایم، غیر از جهاد عالمانه، به صبر وسماحت هم نیاز دارد ولی آنچه مهم است، توصیه‌های مکرر به حقانیت راهی که می‌پیماییم و توصیه‌های مکرر به صبوری و تحمل مشکلات هم مهم است تا به فضل خدا از این دوران نیز بگذریم. بی‌شک همه دستگاه‌ها و مسئولین می‌توانند در این جنگ بی‌نظیر روانی و تحمیلی که علیه ایران به راه افتاده، با اقدامات مهم و مفید خود به مردم بزرگ و فهیم ایران روحیه و امید بدهند. بی‌شک این امید واهی نیست، واقعی است. ما موفق و پیروز درمان و نظامی و علمی و... و زیرساخت‌های اقتصادی هستیم ولی در اقتصاد خُرد که ردّ لیبرال‌ها در آن است، عذرخواه مردمیم که مسئولین باید جبران کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر