کد خبر: 15053
A

واعظی: آشتی ملی معنا ندارد/ کاندیدای پوششی برای روحانی، لازم نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص آشتی ملی، گفت: کشوری که همه چیزش تنظیم است، کشوری که رهبری دارد، دولتش مستقر است و مجلس دارد، بحث آشتی ملی معنا ندارد.

واعظی: آشتی ملی معنا ندارد/ کاندیدای پوششی برای روحانی، لازم نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی مصاحبه ای در مورد گزینه پوششی اصلاح طلبان برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما در دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه مفصل بر سر این موضوع بحث کردیم.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: همیشه در انتخابات افراد متعدد نامزد بودند؛ اما تا الان نظر ما در حزب این است که اگر گروههای همسو، بصورت متمرکز از دکتر روحانی حمایت کنند؛ تردید در مردم به وجود نمی آید و تلکیف روشن است؛ لذا فکر می کنیم لازم نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به این سوال که پیش از این خبرهایی مبنی بر حمایت حزب اعتدال و توسعه از آقای جهانگیری آمده بود، تاکید کرد: حزب اعتدال و توسعه به غیر از دکتر روحانی از کسی دیگری درخواستی برای ورود به انتخابات نداشته است.

واعظی، افزود: جریان های عمده ای که با تفکر و اندیشه روحانی موافق هستند، دنبال تشتت نیستند.

وی همچنین در خصوص طرح آشتی ملی گفت: در کشوری که همه چیزش تنظیم است، کشوری که رهبری دارد، دولتش مستقر است و مجلس دارد، بحث آشتی ملی معنا ندارد.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: آشتی ملی برای زمانی هست که کشور دو - سه شقه شده باشد.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر