کد خبر: 150682
A

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: هدف دشمن از پرداختن به موضوع مسمومیت دانش آموزان، تشنج آفرینی در جامعه است

وحید جلال زاده ر ییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هدف دشمن از پرداختن به موضوع مسمومیت ها تشنج آفرینی در جامعه است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: هدف دشمن از پرداختن به موضوع مسمومیت دانش آموزان، تشنج آفرینی در جامعه است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رئیس مجلس شورای اسلامی از همان روزهای اول به کمیسیون امنیت ملی مجلس مأموریت داد تا موضوع را پیگیری کنیم. برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتیجه از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت یا عوامل نفوذی دشمنان قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در اداپه گفت: هدف دشمن از پرداختن به موضوع مسمومیت ها تشنج آفرینی در جامعه است

وی ادامه داد: بهره‌گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون و مجلس قرار دارد. از همه مسئولان و آحاد ملت می‌خواهیم ضمن مراقبت از خلق شایعات، کمک کنند تا دشمنان ملت که از هر حادثه‌ای برای ایجاد تشنج و تشویش افکار عمومی بهره می‌گیرند، در این مورد نیز ناکام بمانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت مجلس پس از جلسه نوبت سوم بررسی لایحه بودجه از ساعت ۹ شب در آخرین جلسه‌ای که با حضور مقامات ذیربط کشوری در حوزه انتظامی، امنیتی، پدافند غیرعامل، دستگاه‌های آموزشی و دیگر دستگاه‌ها داشت، این موضوع را پیگیری و هم افزایی حداکثری دستگاه‌های ذیربط را دنبال می‌کند.

جلال‌زاده بیان کرد: از همه همکاران درخواست دارم اعتماد کامل به مسئولان ذیربط که شبانه روز پیگیر ماجرا هستند، داشته باشند و اگر نکته‌ای باشد توسط دستگاه‌ها اعلام خواهد شد. مدیریت مواضع و بیان مطالب در پیگیری موضوع و نتیجه آن کمک خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر