کد خبر: 150853
A

واکنش یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به مسمومیت دانش‌آموزان: می تواند کار عوامل انسانی مساله دار و منحرف باشد/ رسانه های معاند موج سوای می کنند

سید علی یزدی خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به مسمومیت دانش‌آموزان بیان کرد: احتمال جنگ ترکیبی دشمن با چنین ترفندهایی بعید به نظر نمی‌رسد. هر چند که با قاطعیت هم نمی توان اظهار نظر کرد اما می تواند کار عوامل انسانی مساله دار و منحرف باشد. این دو پیش بینی قابل تامل است.

واکنش یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به مسمومیت دانش‌آموزان: می تواند کار عوامل انسانی مساله دار و منحرف باشد/ رسانه های معاند موج سوای می کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرهای کشور گفت: موضوع مسمومیت دانش آموزان عزیز در قم و بروجرد بسیار مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و تیمی هم به مراکز درمانی این شهرها اعزام شدند و گزارشی برای مجلس تهیه شده است.

نماینده تهران تاکید کرد:‌ نمی‌توان از کنار این موضوع به سادگی گذشت چرا که احتمال جنگ ترکیبی دشمن با چنین ترفندهایی بعید به نظر نمی‌رسد. هر چند که با قاطعیت هم نمی توان اظهار نظر کرد اما می تواند کار عوامل انسانی مساله دار و منحرف باشد. این دو پیش بینی قابل تامل است.

وی ادامه داد: تکرار مسومیت و مسموم کردن دسته جمعی دانش آموزان کاملا این موضوع را مشکوک می کند. یزدی خواه گفت: هرچند دانش آموزان با مقداری درمان و زمان کمی بستری شدن بهبود پیدا کردند اما این مساله می تواند وجهه آموزش و پرورش را مختل کند و خانواده ها را نگران کند و باعث موج سواری رسانه های معاند شود.

نماینده تهران افزود: دشمنی که از هر موضوع طبیعی و عادی سوء استفاده می کند چه برسد به چنین موضوعی که کاملا تعمدی است و می خواهند موج تبلیغات منفی علیه کشور راه بیندازند و مدارس را به تعطیلی بکشانند.

یزدی خواه در پایان گفت: نمایندگان محترم قم درخواست کرده اند مسئولان امنیتی و اطلاعاتی هر چه زودتر به این مساله ورود کنند و ابعاد آن را کشف کنند و از توسعه آن پیشگیری کنند و مهمتر با عموال خاطی برخورد کنند چرا که بدخواهان دوباره می خواهند کشور را ناآرام جلوه دهند.

منبع: همشهری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر