کد خبر: 150891
A

لاجوردی، نماینده مجلس: مسمومیت دانش‌آموزان کار سم پاش های معاند است

زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم و عضو جبهه پایدارای مدعی شد، مسمومیت دانش آموزان در مدارس کار معاندان و منافقان است. عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس نوشت: این روز‌ها حادثه مسمومیت سریالی دانش‌آموزان توسط سم‌پاش‌های معاند و منافق موجب نگرانی خانواده‌ها شده و مسئولین نیز با جدیت به دنبال ریشه‌یابی و مجازات عاملین این حادثه تلخ هستند؛ و در بحبوحه تلاش دشمن برای ایجاد وحشت و اضطراب در جامعه و موج سواری بر روی غائله‌های خودساخته، سلامت دانش‌آموزان در رأس الویت‌های همه بخش‌های درگیر است.

لاجوردی، نماینده مجلس: مسمومیت دانش‌آموزان کار سم پاش های معاند است

 به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم و عضو جبهه پایدارای مدعی شد، مسمومیت دانش آموزان در مدارس کار معاندان و منافقان است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر  و عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم در یادداشتی در مورد مسمومیت سریالی در مدارس پایتخت در تهران پرس نوشت: این روز‌ها حادثه مسمومیت سریالی دانش‌آموزان توسط سم‌پاش‌های معاند و منافق موجب نگرانی خانواده‌ها شده و مسئولین نیز با جدیت به دنبال ریشه‌یابی و مجازات عاملین این حادثه تلخ هستند؛ و در بحبوحه تلاش دشمن برای ایجاد وحشت و اضطراب در جامعه و موج سواری بر روی غائله‌های خودساخته، سلامت دانش‌آموزان در رأس الویت‌های همه بخش‌های درگیر است. 

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه نوشت: در در ماه‌های گذشته روشن شده که دشمن با نقشه راه یک جنگ ترکیبی به میدان آمده و گسل رسانه به عنوان اصلی‌ترین محل مانور و ابزار پیشبرد اهداف آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما عدم درک این موضوع در برخی حوادث اخیر ازجمله مسمومیت دانش‌آموزان موجب سوء برداشت‌هایی شده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم نوشت: شرارت اخیر تروریست‌های منافق در مسموم کردن دختران دانش‌آموز، مُهر تأییدی بر نسخه جنگ ترکیبی دشمن برای راهبری اغتشاشات اخیر است که مواجهه با این موضوع نیازمند مدیریت مناسب رخدادها، پیش‌بینی هوشمندانه از برنامه‌های آتی دشمن و تدوین نقشه راه موثر جهت حفظ و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی کشور است. 

نماینده عضو جبهه پایداری نوشت: رسانه‌ها بویژه رسانه‌های جمعی مانند صداو سیما باید بدانند که به شرط اطلاع‌رسانی و روشنگری بموقع، جامعه این قدرت و درک را دارد که درست تشخیص دهد و درست انتخاب کند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این نماینده مجلس مدعی شد: سکوت و یا انکار خبری باعث آدرس غلط دادن به مردم می‌شود و برخی به دلیل عدم اطلاعات کافی و قرار گرفتن در معرض اطلاعات مهندسی شده از طریق ماهواره و شبکه‌های اجتماعی دچار اشتباه در تحلیل می‌گردند. لذا، اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و بموقع جلوی روایت‌های نادرست و تشویش اذهان عمومی را می‌گیرد و از به راه افتادن غائله‌های حساب‌شده و اشاعه هزار و یک روایت کذب و ساختگی، جلوگیری می‌نماید. 

خوشبختانه، با اقدامات اخیر رسانه‌ای که البته هنوز کافی و وافی نیست و نیز با اقدام بجای رییس جمهور محترم و سپردن مسئولیت رسیدگی موضوع به وزیر کشور، مردم متوجه شده‌اند که مسمومیت‌های سریالی موضوعی امنیتی است که از سوی دشمنان ایران و ایرانیان و به قصد برهم زدن آرامش جامعه و امنیت روانی خانواده‌ها و ضربه زدن به وجهه نظام طراحی شده و توسط مسئولین جدی گرفته شده و به همین دلیل رسیدگی به آن از سطح وظایف عادی وزارتخانه‌های ذیربط بهداشت و درمان و آموزش و پرورش به سطح وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات چند روز گذشته، شایسته است که اختیارات پلیس جهت مدیریت صحنه افزایش یابد تا حضور افراد خاطی یا عناصر نفوذی موجب ایجاد تشویش و اضطراب بین خانواده‌ها و از بین بردن شواهد و مستندات صحنه وقوع حادثه نگردد. همچنین، از قوه قضاییه انتظار می‌رود با انجام به موقع رسالت خود از سیاه‌نمایی و اتهام‌زنی جماعتی که مدتهاست محرز شده نقش توپخانه داخلی دشمن را بازی می‌کنند، ممانعت نموده و با رسیدگی‌های مقتضی قانونی با قاطعیت به وظایف ذاتی خود عمل نموده و به مطالبات عمومیِ مردمی جهت برخورد با این افراد پاسخ دهد.

نماینده تهران در مجلس مدعی شد: در مورد خانمی که در منطقه تهرانسر مقابل یک مدرسه دخترانه سعی می‌کرد با شعار دادن و شلوغ کردن جو عمومی آن منطقه را بر هم بزند و تشنج ایجاد کند، روشن شد که بر خلاف آنچه ابراز می‌کرد از والدین دانش‌آموزان نبوده و حضور او برنامه‌ریزی شده بود که البته باید پیگیری شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر