کد خبر: 15104
A

حق شناس: ۶۰ درصد لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها، به زنان و جوانان تعلق دارد/ هنوز به مصادیق نپرداخته ایم

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: شورای عالی به کلیات شاخص‌ها ورود کرده و هنوز به مصادیق برای انتخابات شوراها نپرداخته است.

حق شناس: ۶۰ درصد لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها، به زنان و جوانان تعلق دارد/ هنوز به مصادیق نپرداخته ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی مصاحبه ای درباره آخرین تصمیم‌گیری‌های این شورا برای پنجمین دور انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:‌ شورای سیاست‌گذاری به کلیات شاخص‌ها ورود کرده و هنوز به مصادیق برای انتخابات شوراها نپرداخته است.

وی افزود: طبق آخرین مصوبه‌ها شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با پیشنهاد کمیته سیاستگذاری و تدوین راهبردها موافقت کرده و بر طبق آن 30 درصد از لیست به جوانان و 30 درصد دیگر به بانوان اختصاص داده می‌شود.

عضو ارشد حزب اعتماد ملی ادامه داد: برای ارائه لیست نهایی باید نخست ببینیم چه کسانی برای انتخابات شوراها کاندیدا می‌شوند و پس از روشن شدن گرایش‌ها و نوع نگاه مدیریت شهری بر اساس شاخص‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وارد امتیازبندی می‌شویم و افراد بر اساس این امتیازها شاخص‌بندی خواهند شد.

حق‌شناس ادامه داد:‌بعد از شاخص‌بندی کاندیدا تکلیف فهرست نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها مشخص خواهد شد. بنابراین هر گمانه‌زنی در حال فعلی برای هر لیست و فردی صحت ندارد و تکذیب می‌شود.


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر