کد خبر: 151306
A

رئیس کارگروه حقیقت یاب: سرشبکه‌های حوادث مدارس در حال شناسایی هستند

رئیس کارگروه حقیقت یاب بدحالی دانش آموزان در تشریح نشست امروز این کارگروه گفت: با پیگیری های انجام شده توسط دستگاه های امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان در برخی استان های کشور، آمار مسمومیت دانش آموزان رو به کاهش و این موضوع امیدوارکننده است.

رئیس کارگروه حقیقت یاب: سرشبکه‌های حوادث مدارس در حال شناسایی هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حمیدرضا کاظمی رئیس کارگروه حقیقت یاب بدحالی دانش آموزان در تشریح دومین نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب بدحالی دانش آموزان از حضور مسئولانی از نیروی انتظامی، وزارت کشور، اطلاعات، آموزش‌ و پرورش و بهداشت در این نشست خبر داد و گفت: این جلسه در پی دستور رئیس مجلس در نشست علنی امروز به 4 کمیسیون تخصصی یعنی بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، امور داخلی و شوراها و امنیت ملی برای پیگیری جدی مسئله بدحالی دانش آموزان در کشور و ارائه گزارش آن به مردم و صحن علنی برگزار شد.

وی ادامه داد: دستگاه های حاضر گزارشی را از آخرین وضعیت بررسی این موضوع و اقدامات انجام شده ارائه کردند و بر اساس این گزارشات، تعدادی ازعاملان این موضوع دستگیر شدند تا بتوان به صورت دقیق آمران و عاملان اصلی را شناسایی و به مردم معرفی کرد.

رئیس کارگروه ویژه حقیقت یاب بدحالی دانش آموزان افزود: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان در برخی استان های کشور، آمار بدحالی ها در کشور رو به کاهش بوده و این موضوع امیدوارکننده است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با یادآوری اینکه بخش عمده ای از این اقدامات به منظور ایجاد رعب و وحشت در کشور بوده است، گفت: مردم باید بدانند دشمنان اقداماتی در سطح محدود انجام می دهند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان و مدارس هستند که با تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از مسببان و عاملان به دست آمده و پس از اتمام بررسی ها نتیجه نهایی را به مردم اعلام خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر