کد خبر: 15191
A

مرتضی اشراقی: شرمنده مردم خوزستان هستیم

نوه امام خمینی با اشاره به مشکلات اخیر در استان خوزستان گفت: قطعا کم توجهی به این استان با توجه به میزان محرومیت، سابقه رشادت مردم آن و نیز بهره مندن بودن آن از عظیم ترین ذخایر نفتی و گازی کشور امری قابل قبول نیست.

مرتضی اشراقی: شرمنده مردم خوزستان هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام مرتضی اشراقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 وضعیت دشوار و سخت زندگی مردم عزیز خوزستان، این روزها بار دیگر این استان عزیز را در صدر اخبارى تاسف بار نشانده است. 

روزگاری مردم این خطه با دفاع جانانه شان به تعبیر امام(ره)  دین خود را به اسلام ادا کردند و با تقدیم هزاران شهید آبرو، عزت و تمامیت ارضی ایران را تضمین نمودند؛ اما امروز با گرد و غبارهای بی امان، شرمنده ى این مردم دلیر و مظلوم و بی ادعا شده ایم.

متأسفانه اگرچه همه روسای دولتها در ابتدای کار، خوزستان را اولویت کاری خویش عنوان می کنند اما هنوز زخم های کهنه ى جنگ تحمیلی بر تن این استان به چشم می خورد؛ اگر روزی فقط از بیکاری جوانان آبادانی و خرمشهری یا کمبود آب آشامیدنی مطلوب سخن می گفتیم چند سال است که معضل گرد و غبارهم به سیاهه مشکلات خوزستانی ها ى عزیز اضافه شده است و نه تنها بهتر نمی شود بلکه روز به روز شدتی بیشتری پیدا می کند.

کمک به حل این مشکل همانگونه که امروز مورد تأکید رهبری معظم انقلاب نیز قرار گرفت، از وظایف ذاتی دولت هاست و دولت محترم فعلی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشد .

قطعا کم توجهی به این استان با توجه به میزان محرومیت، سابقه رشادت مردم آن و نیز بهره مندن بودن آن از عظیم ترین ذخایر نفتی و گازی کشور امری قابل قبول نیست.

امیدوارم مسوولین محترم بتوانند این معضل و مشکلات جدى دیگرى که بر این استان سایه افکنده را بصورت اساسى حل نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر