کد خبر: 15411
A

جلیلی با «سماجت» آمد

به موازات افزایش چشمگیر سخنرانی ها و اعلام مواضع جلیلی، تیم رسانه ای منتسب به او نیز بر حجم فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی افزوده است؛ آنها اخیرا چند کانال تلگرامی راه اندازی کرده اند؛ همچنین اقدام به راه اندازی ستاد مطالبات مردمی از جلیلی با نام اختصاری "سماجت" کرده اند؛ این اقدام آنها البته دستمایه مطایبه گری و طنزپردازی برخی کنشگران مجازی شده است.

جلیلی با «سماجت» آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سعید جلیلی اگر چه به طور مستقیم و صریح کاندیداتوری اش را برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام نکرده اما اقوال و اعمالش حکایت از قطعیت نامزدی اش دارد. آنطور که مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جمنا گفته است، جلیلی به عضویت در تشکیلات انتخاباتی اصولگرایان لبیک نگفته است و به نظر می رسد همچون انتخابات 92 صرفا منتظر تایید علامه مصباح پدر معنوی پایداری ها و به تبع آن جذب آرای هواخواهان و بدنه اجتماعی طیف مزبور باشد.

به موازات افزایش چشمگیر سخنرانی ها و اعلام مواضع جلیلی، تیم رسانه ای منتسب به او نیز بر حجم فعالیت های خود  در شبکه های اجتماعی افزوده است؛ آنها اخیرا چند کانال تلگرامی راه اندازی کرده اند؛ همچنین اقدام به راه اندازی ستاد مطالبات مردمی از جلیلی با نام اختصاری "سماجت" کرده اند؛ این اقدام آنها البته دستمایه مطایبه گری و طنزپردازی برخی کنشگران مجازی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر