کد خبر: 15475
A

وحید دستجردی: جمنا در پاسخ به دغدغه‌های رهبری تشکیل شد

عضو هیات موسس جبه مردمی نیورهای انقلاب گفت: تشکیل جبهه مردمی در واقع پیامی در پاسخ به دغدغه‌های رهبری بود.

وحید دستجردی: جمنا در پاسخ به دغدغه‌های رهبری تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مرضیه وحید دستجردی در همایش مجمع نیروهای انقلاب با تشکر از حضور مهمانان این مراسم گفت: همانطور که ریاست هیات موسس حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: جبهه مردمی در پنج دی ۹۵ با هدف وحدت نیروهای انقلاب برای بازگشت به مردم تشکیل شد بیانیه تاسیس هیات موسس را ملاحظه کردید.

او افزود: تشکیل جبهه مردمی در واقع پیامی در پاسخ به دغدغه‌های رهبری بود. ما پیام رهبری را شنیدیم

دستجردی خاطرنشان کرد: مردم انقلاب کردند که قانون اسلامی در کشور حاکم باشد، رفاه باشد و فرهنگ اسلامی و عزت اسلامی حاکم باشد. آنچه می‌بینیم باید تغییر کند و این جز با مشارکت و وحدت نیروهای مردمی که هر روز بیشتر به حاشیه می‌روند، ممکن نیست.

او بیان کرد: مشکلات بیکاری و رکود و مشکلات اجتماعی را شاهد هستیم باید مشکلات اجرایی را در سیستم غیر‌چابک با کمک مردم و روحیه انقلابی حل کنیم. به دنبال آن شاهد بودیم در چهار دهه اخیر مجامع شهرستانی تشکیل شد. از تهران تمرکزدایی کردیم شد در ۴۵۰ شهرستان مجمع تشکیل شد تا نیروهای مردمی جذب شوند برای بیست تا صد هزار نفر یک نماینده در نظر گرفته شد امروز ۱۶۰۰ نماینده شهرستانی هستند.

دستجردی تاکید کرد: بنای مجمع ملی، انتخابات است. با انتخابات در هر استان هشت نفر را انتخاب کردند که الان در جمع ما هستند. ۲۷ قشر را شناسایی کردیم که این‌ها مجامع خود را تشکیل دادند و با انتخابات این مجامع ۶۰۰ نفر نماینده اقشار در این جمع داریم. تمامی شخصیت‌های ملی اسلامی که در لیست ۵۶۰ نفره هستند از جبهه حمایت کردند از میان این جمع ۱۶۰ نفر امروز دعوت شدند. هیات موسس بیست جلسه برگزار کرد و اساسنامه و مرامنامه را بررسی کرده‌ است. کسانی هم که برای نامزدی معرفی می‌شوند مورد بحث قرار گرفتند.

او با بیان اینکه از ابتدا کار جبهه با نظارت علما بود بنابراین با نظارت این بزرگان ما کار کردیم، گفت:  من امروز اعلام می‌کنم این مجمع برگرفته از ۵۰ هزار نفر از نیروهای انقلاب است که امیدواریم با این گام‌های خیر به آنچه هدف انقلاب است، دست پیدا کنیم. امروز در این مجمع اساسنامه و مرامنامه تایید می‌شود و انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

دستجردی تشریح کرد: اولین بار است که کار از پایین به بالا صورت می‌گیرد. شهرستان‌ها و استان‌ها حضور جدی دارند تمام کارها در پیش چشم مردم بررسی می‌شود. اعضای هیات موسس جبهه خودشان را در معرض رای قرار می‌دهند تا عضو شورا مرکزی شوند.

او تصریح کرد: بنده از شما تشکر می‌کنم و ارج‌گذار حضور شما هستم از حضور ۱۴۰تن از خبرنگاران هم تشکر می‌کنم. مهم‌ترین کار، تشکیل ستاد اجرایی بود. از آقای ذوالقدر تشکر می‌کنیم که مسئولیت ستاد اجرایی با ایشان بود امروز جبهه فقط به انتخابات بسنده نمی‌کند. تشکیلات مردمی برای مانایی در عرصه انقلاب برای آینده است برخی از مادران و همسران مدافع حرم در بین ما هستند که از آنها هم تشکر می‌کنیم.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر