کد خبر: 15490
A

بادامچیان: میرسلیم نسبت به دیگر گزینه‌های اصولگرایان اصلح است

بادامچیان: از نظر ما میرسلیم از همه جهات بر گزینه‌های دیگر که البته همگی شاخص و خوب هستند اصلح است که چنانچه در جدول شاخص‌ها قرار گیرد به عنوان اصلح شناخته می‌شود.

بادامچیان: میرسلیم نسبت به دیگر گزینه‌های اصولگرایان اصلح است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسدالله بادامچیان  در حاشیه مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره عدم حضور مصطفی میرسلیم به عنوان نخستین کاندیدای معرفی شده از سوی احزاب اصولگرا گفت:  ایشان امروز در سفر هستند و نتوانستند حضور پیدا کنند.

او در پاسخ به اینکه اگر گزینه واحد جبهه مردمی فردی جز گزینه مؤتلفه برای انتخابات باشد، حزب مؤتلفه تبعیت می‌کند یا نه، افزود:‌ در حال حاضر در ابتدای مسیر انتخاب قرار داریم و امیدواریم در نهایت اصلح افراد انتخاب شود.

بادامچیان در مورد انتخاب میرسلیم به عنوان اصلح مورد نظر جبهه مردمی گفت:‌ از نظر ما میرسلیم از همه جهات بر گزینه‌های دیگر که البته همگی شاخص و خوب هستند اصلح است که چنانچه در جدول شاخص‌ها قرار گیرد به عنوان اصلح شناخته می‌شود.

عضو شورای مرکزی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه شما برای انتخابات آینده به رد صلاحیت‌های گسترده امید دارید یا انتخاب از سوی مردم گفت:‌ رد صلاحیت‌ها که از سوی شورای نگهبان صورت می‌گیرد شورای نگهبان سه مسئولیت دارد مبنی بر نظارت بر قانون، احراز صلاحیت‌ها ، رد صلاحیت‌ها به خاطر مسائل قانونی و شورای نگهبان بی‌دلیل کسی را رد صلاحیت نمی‌کند گاهی افراد عدم احراز صلاحیت می‌شوند و گاهی صلاحیت آنها به دلیل تخلفاتی که دارند رد می‌شود خلاف‌هایی که افراد دارند سبب رد صلاحیت آنها می‌شود .

او ادامه داد: در رد صلاحیت‌ها شورای نگهبان مقصر نیست بلکه تخلفات افراد سبب رد صلاحیت آنها می‌شود. مساله سوم این است که شرایط فرد با آنچه در قانون اساسی آمده است منطبق است یا نه که شما طی این سال‌ها مشاهده می‌کنید شورای نگهبان به همین طریق عمل کرده است.

بادامچیان در پاسخ به اینکه شما به رأی مردم امید دارید که وی در پاسخ گفت:‌ اینها دیگر بازی سیاسی است و من به آنها ورود پیدا نمی‌کنم.ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر