کد خبر: 15831
A

محمود صادقی: وزیر کشور پاسخگوی اقدام شهرداری تهران در موضوع املاک نجومی باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: وزیر کشور به تعهدات خود در حل و فصل مشکل پدیده در عمل پایبند باشند، همچنین پاسخگوی سوال اینجانب در خصوص دقت در انجام وظیفه نظارتی خود بر شهرداری ها به خصوص شهرداری تهران در موضوع املاک نجومی باشد.

محمود صادقی: وزیر کشور پاسخگوی اقدام شهرداری تهران در موضوع املاک نجومی باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود صادقی در نشست علنی نوبت عصر امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند ۷ اسفند و قدردانی از حضور معنادار مردم در پای صندوق های رأی و تکرار این حماسه در ۲۹ اردیبهشت سال آینده، از برگزاری کنفرانس شکوهمند فلسطین قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: از بیانات رهبر معظم انقلاب در ضرورت اولویت دادن به مسئله فلسطین به عنوان یک موضوع وحدت بخش برای جهان اسلام و همچنین بیانات رئیس مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس تشکر می کنم، امیدوارم برای دفعات آینده تمهیدات لازم در جهت حضور شکوهمندتر و موثرتر نمایندگان مجلس فراهم شود.

او تاکید کرد: به متولیان اجرایی و نظارتی انتخابات تذکر می‌دهم با مدنظر قرار دادن قوانین موضوعه و سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری از هم اکنون مراقب رفتارها و گفتارهای خود باشند و از هرگونه اقدام و اظهاری که مستقیم یا غیرمستقیم شائبه سوءگیری آنان له یا علیه کاندیدا را ایجاد می کند را خودداری کنند.

صادقی در تذکری دیگری گفت: وزیر کشور به تعهدات خود در حل و فصل مشکل پدیده در عمل پایبند باشند، همچنین پاسخگوی سوال اینجانب در خصوص دقت در انجام وظیفه نظارتی خود بر شهرداری ها به خصوص شهرداری تهران در موضوع املاک نجومی باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتماد مجدد نمایندگان را به معنای چک سفید تلقی نکنند و به خواسته‌ها و مطالبات مردم و نمایندگان در عمل توجه کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر