کد خبر: 15865
A
ارائه گزارش‌ لغو سخنرانی مطهری به دادسرای ویژه روحانیت

مطهری: کماکان پیگیر ملاقات با محصوران هستیم/ صحبتی با آقای خاتمی نکردیم

نایب رییس‌مجلس گفت: گزارش کمیسیون شوراها و وزارت کشور در مورد لغو سخنرانی‌ام در مشهد به دادسرای ویژه روحانیت ارائه شده است.

مطهری: کماکان پیگیر ملاقات با محصوران هستیم/ صحبتی با آقای خاتمی نکردیم

علی مطهری در حاشیه مراسم «حماسه امید» با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت گزارش مجلس درباره لغو سخنرانی‌اش در مشهد اعلام کرد: تهیه گزارش به اتمام رسیده و به کمیسیون ارائه شده اما در مورد این‌که در صحن قرائت شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

او گفت: هر دو گزارش کمیسیون شوراها و وزارت کشور را به دادسرای ویژه روحانیت ارائه کردیم.

مطهری درباره این‌که در دیدار شب گذشته با حجت‌الاسلام خاتمی با سخنرانی او و محمدرضا عارف، درچه موردی صحبت کرده، گفت: آقای عارف در این دیدار صحبت نکرد و بنده نیز درباره مسائل روز صحبت کردم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره طرح استفساریه قانون انتخابات گفت: ظاهراً شورای نگهبان بر ایراد قبلی خود در مورد طرح استفساریه تاکید کرده و به نظرم این طرح می‌توانست به طور مستقیم به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود اما در حال حاضر قرار است، باتوجه به این‌که در بررسی قبلی مجلس رفع ابهام شده بود، دوباره به مجلس بازگردد و پس از آن‌که مجلس بر نظر قبلی خود اصرار کرد، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.

او درباره آخرین وضعیت اصلاحیه قانون انتخابات نیز گفت که در حال حاضر زمان کافی برای رسیدگی به این طرح وجود ندارد و صرفاً منتظر ارائه لایحه دولت هستیم.

مطهری در پایان درباره طرح ملاقات با محصوران اعلام کرد: باتوجه به این‌که جلسه شب گذشته خصوصی نبوده، طبیعتاً صحبتی با آقای خاتمی نکردیم اما کماکان پیگیر این مسئله ملاقات با محصوران هستیم.

 

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر