کد خبر: 15870
A
مراسم سالروز انتخابات ۷ اسفند

وکیلی: بذر امیدی که در سال ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، در ۹۴ رویید

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: بذر امیدی که در سالهای ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید و امیدواریم درختش در سال ۹۶ به بار بنشیند.

وکیلی: بذر امیدی که در سال ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، در ۹۴ رویید

دیده بان ایران - محمد علی وکیلی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت سالروز ۷ اسفند، سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این مراسم برگزار شد تا تشکری داشته باشیم از مردمی که ولی نعمت ما هستند و در بزنگاه‌ها همه را غافلگیر کرده‌اند و اراده خود را در ۷ اسفند نشان دادند.

وی افزود : این اتفاق در امتداد دوم خرداد ۷۶ و اتفاق مبارک سال ۹۲ تکرار شد و بذر امیدی که در آن سالها کاشته شد جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: امیدواریم که درخت این بذر در سال ۹۶ به بار بنشیند و مردم به صورت عینی میوه این زحمت را که اجر و صبر بسیاری از بزرگان به حساب می‌آید، بچشند.

وی تصریح کرد: شب گذشته در جلسه‌ای که در محضر سید محمد خاتمی بودیم در آن جا هم گفتم که صبر شما باعث شد که آقای روحانی برخلاف انتظارات بتوانند انتخاب شوند و پشتوانه پر هزینه‌ای بود که باعث شد این انتخاب بسیار آسان صورت گیرد. اما نباید این آسانی باعث غفلت از هزینه گزافی که پشت سر ماست، شود.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر