کد خبر: 15874
A

معاون پارلمانی رییس‌جمهور: دولت و مجلس گله گذاری‌های کوچک را کنار بگذارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه اجابت درخواست به حق نمایندگان با توجه به محدودیت‌های دولت امکان پذیر نیست گفت: من به خاطر همه کمبودها و به جای همه اعضای دولت از شما نمایندگان عذرخواهی می‌کنم.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور: دولت و مجلس گله گذاری‌های کوچک را کنار بگذارند

حسینعلی امیری امشب در گردهمایی نمایندگان فراکسیون امید و فعالان سیاسی اصلاح طلب به مناسبت سالروز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نیاز داریم گله‌گذاری‌های کوچک را از یکدیگر کنار بگذاریم تا امیدی که در مردم پس از انتخابات سال ۹۲ و ۹۴ ایجاد شده است را به عشق ملی تبدیل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کشور در سالهای ۹۱ و ۹۲ تصریح کرد: یادمان نرود که در آن مقطع کشور با چه تفرقه و بی اخلاقی مواجه بود و از تریبون مجلس که امام در مورد آن فرموده بود که مجلس عصاره ملت است،‌چه بی اخلاقی‌هایی رخ می داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با تشریح اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و بین المللی ایران پیش از سال ۹۲ خاطر نشان کرد: در آن شرایط با همدلی و همراهی همه گروه‌های سیاسی دلسوز نظام نتیجه انتخابات ۹۲ رقم خورد و آقای روحانی انتخاب شد. البته اقدام اخلاق مدارانه دکتر عارف هم در تاریخ کشور ماندگار شد. پس از انتخابات ۹۲ نیز شاهد شکل‌گیری مجلس دهمی بودیم که تفاوت‌های قابل توجهی با مجلس نهم داشت و به اسلامیت و جمهوریت نظام و اعتلای کشور اعتقاد داشت.

امیری در ادامه گفت: فراکسیون امید هم یک فراکسیون قوی و تاثیرگذار مجلس است و پیام تغییری که مردم خواهان آن بودند در این فراکسیون قابل درک است.

امیری در پایان اظهار کرد: مردم از انشقاق و تفرقه و بی اخلاقی خسته بودند و با رای خود در ۲ انتخابات گذشته پیام خود را اعلام کردند. فراکسیون امید و دولت هم همراه و منسجم هستند و این همراهی موجب شده دولت در مسیر حل مشکلات قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر