کد خبر: 15971
A
دبیر ستاد انتخابات کشور خبرداد

تعداد داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم به 56 نفر رسید

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با نامنویسی 24 نفر دیگر در سومین روز ثبت نام، مجموع داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به 56 نفر رسید.

تعداد داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم به 56 نفر رسید

به گزارش دیده بان ایران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی پورعلی مطلق شامگاه سه شنبه اظهار داشت: در سومین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ 24نفر ثبت نام کردند.

وی گفت: از این تعداد، سه نفر در وزارت کشور و 21 نفر در حوزه های انتخابیه و در مجموع 12 نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، سه نفر برای حوزه انتخابیه اهر و هریس، پنج نفر برای حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر و چهار نفر برای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کردند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان از هشتم اسفند شروع شده و تا 14 اسفند به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر