کد خبر: 16031
A

وزیر دادگستری: در ایام انتخابات تحمل‌مان باید بالا برود

وزیر دادگستری گفت: برخی کالا‌ها در شب عید افزایش قیمت داشته و ما گرانی‌ها را کنترل می‌کنیم و از افراد سوء استفاده کننده شکایت خواهیم کرد.

وزیر دادگستری: در ایام انتخابات تحمل‌مان باید بالا برود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در نزدیکی انتخابات شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی ممکن است خلاف قانون عمل کنند گفت: فضای مجازی فضایی است که تبادل اطلاعات در آن صورت می‌گیرد و اگر خلافی هم باشد باید مورد به مورد گزارش شود تا در کار گروه خاصی که برای آن در نظر گرفته شده تا رسیدگی شود.

او خاطر نشان کرد: طبیعی است که در فضای انتخابات حرف و حدیث ها زیاد شود و باید تحمل ما بالا برود.

وزیر دادگستری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که قیمت‌ها در چند شب باقی مانده به شب عید افزایش یافته است گفت: گرانی ربطی به شب عید ندارد ، بله چند درصد افزایش قیمت داشته‌ایم که باید کنترل شود تا بیش از این افزایش پیدا نکند.

او تاکید کرد: قیمت ها ۷ الی ۸ درصد افزایش پیدا کرده است اما در کل کاهش قیمت داشته ایم و این یکی از دستاوردهای مهم ما است. مشاهده می‌کنیم که تورم یک رقمی شده و نرخ رشد در ۹ ماهه امسال و ۳ ماه نخست پائیز رشد داشته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دستاوردهای خوبی داریم و تورم ۸ درصد شده است عنوان کرد: امروز مشاهده می کنیم که تولید افزایش پیدا کرده و تورم کاهش پیدا کرده است.

او در خاتمه گفت: خبر داریم که برخی اقلام گران شده و برخی دیگر از اقلام نیز در بحث گران شدن مورد سوء استفاده قرار گرفته که با این سوء استفاده‌ کنندگان ما برخورد می‌کنیم.- ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر