کد خبر: 16047
A

چیت‌چیان: شرایط در استان خوزستان تا چند روز دیگر عادی می‌شود

وزیر نیرو درباره قطعی برق استان خوزستان تاکید کرد: من از همان ابتدای این قضیه گفتم که حدود ۱۸ روز برطرف کردن این مشکل به طول می‌انجامد که چند روزی بیشتر باقی نمانده است تا شرایط عادی به این استان بازگردد.

چیت‌چیان: شرایط در استان خوزستان تا چند روز دیگر عادی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید چیت‌چیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره  میزان بارش و وضعیت سدها گفت: بحمدالله بارش‌های بسیار خوبی در بهمن‌ماه داشته‌ایم که متوسط بارش کشور مطابق با شرایط متوسط سال‌های گذشته است.

او با بیان اینکه امسال ما شرایط مطلوبی داشتیم، اظهار داشت: در برخی استان‌ها شرایط خوبی داریم، به‌خصوص در تعدادی از استان‌ها از جمله بوشهر، هرمزگان و نیمه جنوبی فارس و شرق استان خوزستان که نگرانی جدی داشتیم اما بارش‌های بسیار خوبی شد. 

وزیر نیرو ادامه داد: هنوز در برخی شهرها مثل یزد، اصفهان و شیراز و برخی نقاط نیمه‌جنوبی استان فارس و برخی شهرهای دیگر مشکل داریم که امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد بارش‌های بهتری در کشور باشیم تا این نگرانی‌ها برطرف شود.

چیت‌چیان درباره قطعی برق استان خوزستان تصریح کرد: من از همان ابتدای این قضیه گفتم که حدود ۱۸ روز برطرف کردن این مشکل به طول می‌انجامد که چند روزی بیشتر باقی نمانده است تا شرایط عادی به این استان بازگردد.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر