کد خبر: 16058
A

واعظی: حزب اعتدال اعتقادی به ایده «نامزد پوششی» ندارد

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: حزب اعتدال اعتقادی به ایده نامزد پوششی ندارد. خود آقای روحانی همچون دوره گذشته می‌تواند تنها از پس پاسخگویی به انتقادها برآید.

واعظی: حزب اعتدال اعتقادی به ایده «نامزد پوششی» ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود واعظی در گفت و گویی با اشاره به دیدگاه حزب اعتدال و توسعه درباره تعیین نامزد در سایه برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: در دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه راجع به این موضوع صحبت شد و جمع ما این کار را به مصحلت نمی داند.

وی افزود: آقای روحانی نامزد حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری است همه بدون اینکه تردیدی به وجود بیاید و دلیلی داشته باشد که دنبال کسی دیگر برویم از آقای روحانی حمایت می کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سئوال که حامیان اصلاح طلب تئوری تعیین نامزد پوششی می گویند این اقدام برای حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری مقابل سیل انتقادها و تخریب ها است نظر شما چیست؟ یادآور شد: حزب اعتدال و توسعه این اعتقاد را ندارد. خود آقای روحانی همچون دوره گذشته می تواند تنها از پس پاسخگویی به انتقادها برآید.

واعظی در پاسخ به این سئوال که حزب اعتدال و توسعه با اصلاح طلبان در انتخابات سال 96 همراه می شود یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری همه کسانی که همسوی با دولت هستند با هم خواهند بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره ائتلاف بین حزب اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان در انتخابات 96، اظهار کرد: حالا باید با هم صحبت کنیم ولی ائتلاف برای حمایت از آقای روحانی خواهد بود.- خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر