کد خبر: 16156
A

ایندیپندنت: اوضاع در کاخ سفید بد است/ ترامپ شاید مجبور شود چمدان خودش را ببندند

اگر ترامپ می خواهد در سمت خود تا پایان باقی بماند، باید مشتاق بسیج پایگاه طرفداران خود باشد و با دقت نظر شدید رفتار کند.

ایندیپندنت: اوضاع در کاخ سفید بد است/ ترامپ شاید مجبور شود چمدان خودش را ببندند

دیده بان ایران -  روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: وضعیت بدی در کاخ سفید حکمفرما است و اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وعده های خود را عملی نکند؛ چه بسا باید چمدان خود را ببندند.

به گزارش  تسنیم، روزنامه ایندیپندنت امروز جمعه در گزارشی با عنوان "اوضاع در کاخ سفید بد است و این وضعیت چه بسا آغازی بر پایان ترامپ باشد"، به بررسی چرخش در مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اجرا نکردن وعده های انتخاباتی او پرداخت و نوشت: ترامپ چندبار درخصوص یک سری از موضوعات مواضع خود را تغییر داده است. بارزترین این تغییر مواضع در قبال پرونده "خدمات بیمه درمانی یا همان اوباما کر" و پرونده اخراج مهاجران است.

این روزنامه افزود: یکی از مهمترین نکاتی که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خود روی آن تمرکز کرد و رای دهندگان در این زمینه گفته ترامپ را باور کردند؛ همان تمایل فراوان ترامپ برای پاکسازی نهاد سیاسی آمریکا از فساد بود.

ایندیپندنت این سوال را مطرح کرد که چطور رای دهندگان باور می کنند که یک میلیاردر در بخش ساخت و ساز که قراردادهای میلیاردی را مدیریت می کند، حقیقتا می تواند کاخ سفید را از فساد پاکسازی کند.
به نوشته ایندیپندنت، ترامپ به جای از بین بردن فساد بعد از گذشت سه ماه از تصدی پست خود، فقط به خودنمایی جلوی دوربین ها روی آورده است.

این روزنامه افزود: اگر ترامپ به طور فوری دست به پاکسازی که وعده آن را داده است، نزند و هرج و مرجی را که به راه انداخته است، ساماندهی نکند؛ اکثر ما خواهیم دید که چمدان خودش را خواهد بست و پیش از فرا رسیدن انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 میلادی کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

این روزنامه تصریح کرد: ترامپ تاکنون با بیش از 40 پرونده علیه خودش در دادگاهها روبرو است و جلوی اجرای اکثر دستورات اداری او با احکام قضایی گرفته می شود. همچنین دستیارانش نظیر مگس سرنگون می شوند و اخیرا تماشاگران دیدند که یکی از دستیارانش در حال سوگند یاد کردن جلوی دوربین ها دروغ می گوید. علاوه بر این، حزب ترامپ از بزرگترین دشمنانش به شمار می رود.

روزنامه ایندیپندنت با اشاره به اینکه وضعیت ترامپ به مرور زمان بدتر می شود؛ نوشت: اگر ترامپ می خواهد در سمت خود تا پایان باقی بماند، باید مشتاق بسیج پایگاه طرفداران خود باشد و با دقت نظر شدید رفتار کند.

این روزنامه هشدار داد که جمهوری خواهان ممکن است که برخی دروغ ها را برای مدت محدودی تحمل کنند اما بعد از آن، صبر خود را تماما از دست خواهند داد و آنگاه می تواند هر چیزی روی دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر