کد خبر: 16172
A

تهدید نتانیاهو به خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از شورای حقوق بشر سازمان ملل، از احتمال خروج این رژیم از این شورا خبر داد.

تهدید نتانیاهو به خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل

دیده بان ایران - بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه بسته فراکسیون پارلمانی حزب حاکم لیکود تأکید کرد: باید از چنین سازمان‌هایی سلب مشروعیت کرد. امکان بررسی مساله لغو عضویت در این شورا وجود دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نتانیاهو در جمع وزرا و نمایندگان حزب لیکود به تشریح مواضع شخصی خود که انطباق زیادی با مواضع اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دارد، گفت که در جریان دیدارهای اخیر خود با ترامپ رهبران استرالیا و سنگاپور در سفرهایش به سیدنی و سنگاپور این مساله را مورد بررسی قرار داده است.

نتانیاهو همچنین به شرکت‌کنندگان در این نشست اعلام کرد که گزینه احتمالی خروج همزمان اسرائیل و آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را مورد بررسی قرار داده و در جریان دیدارهایش در واشنگتن، سیدنی و سنگاپور هم درباره فایده ماندن آمریکا در این شورا گفت‌وگو کرده است.

بر اساس آنچه کانال ۲۰ رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، یکی از نمایندگان زن پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به نام عانات بیرکو از نتانیاهو می‌پرسد که آیا ترجیح نمی‌دهد به جای خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل، از حق رای خود در این سازمان انصراف دهد که نتانیاهو در پاسخ می‌گوید، ترجیح می‌دهد از این سازمان خارج شود؛ چرا که باید مشروعیت چنین سازمان‌هایی سلب شود.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر