کد خبر: 16291
A

کواکبیان: اسمم کواکب است اما ازهرچه نجومی است بدم می‌آید/جلالی: برنامه‌ریزی شده که مجلس بازنده باشد

سلسله تذکرات و اخطارهای نماینده ها درباره مصوبه حقوق مدیران باز هم در مجلس ادامه یافت.

کواکبیان: اسمم کواکب است اما ازهرچه نجومی است بدم می‌آید/جلالی: برنامه‌ریزی شده که مجلس بازنده باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  در جلسه علنی امروز، رئیس مرکز پژوهش های اسلامی مجلس شورای اسلامی ابتدا گفت:‌ از جنابعالی تشکر می کنیم که از شان و اقتدار مجلس دفاع کردید. از برخی دوستان گله‌مندیم که علیرغم اینکه رئیس مجلس خودشان را سپر بلا کردند ولی برخی دوستان متاسفانه با نکات آیین نامه ای باز نسبت به موضوع جفا می کنند.

کاظم جلالی گفت: مشکل اصلی اینجاست که دولت لایحه نمی دهد و مجلس در حوزه های وارد می شود که در اصل باید دولت وارد شود. قانون خدمات کشوری در سال 91 به پایان رسیده و سال های بعد تمدید شد.

وی ادامه داد:‌ در ماه رمضان که موضوع حقوق های نجومی مطرح شد و شما مرکز پژوهش ها را مامور پیگیری ماجرا کردید، آقای نوبخت با بنده تماس گرفتند که شما طرح ندهید ما ظرف دو هفته لایحه می دهیم. نمی دانم چرا دولت لایحه نمی دهد؟

نماینده مردم تهران گفت:‌ نکته بعدی این است که آیا موضوع حقوق های نجومی در برنامه جا داشت؟ گویی از ابتدا برنامه ریزی شده بود که از یک طرف موضوع را در داخل برنامه مطرح کنند و بعد چیزهایی را کم و زیاد کنند و دست آخر بازنده موضوع مجلس بشود.

متاسیم خیلی ها نسبت به مجلس جفا کردند و امروز دیدیم برخی رسانه ها تیترهایی زدند که در حق مجلس و رئیس مجلس جفا کردند.

سپس میکروفون دیگر نماینده تهران به اخطار باز شد. مصطفی کواکبیان اظهار کرد:‌ برادر عزیزمان آقای جلالی فرمودند برخی برادران اجحاف کردند. حقیقتا تذکراتی که آقای تابش و صادقی دادند اول از شما تشکر کردند و بعد گفتند رویه ای در مجلس درست نشود که خلاف آیین نامه عمل شود. بعد شما فرمودید خلاف آیین نامه نیست و ما قبول کردیم.

کواکبیان گفت: بنده اسمم کواکب است اما از هر چه نجومی است خوشم نمی آید چه املاک نجومی، چه ارقام نجومی و چه اختلاس های نجومی.

وی تاکید کرد: از شما تشکر دارند که از حیثیت مجلس دفاع کردید اما ما استبداد که در مجلس نداریم. باید تذکرات بیان شود.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر