کد خبر: 16294
A

بهروز نعمتی: صدا و سیما شبانه روز در حال تخریب مجلس است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از عملکرد صداوسیما درباره مجلس انتقاد کرد و گفت که این رسانه شبانه‌روز مجلس را تخریب می‌کند.

بهروز نعمتی: صدا و سیما شبانه روز در حال تخریب مجلس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در جلسه علنی امروز و به دنبال تذکرات متعدد درباره حواشی مصوبه مجلس درباره حقوق مدیران، بهروز نعمتی بر اساس مواد 22 و 24 آیین نامه و با اشاره به وظایف رئیس مجلس ازجمله حضور در نهادهای قانونی که رئیس مجلس عضو آنهاست و حفظ شأن و منزلت مجلس تذکرش را مطرح کرد.
نماینده مردم تهران گفت:‌ موضوعی به نام پیگیری حقوق های نجومی از مجلس شروع شد. مجلس سنگ تمام گذاشت و موضوع به نتیجه رسید و مردم هم نتیجه اش را می دانند. موضوعی که ربطی به مجلس نداشت و دولت باید لایحه می آورد.
وی سپس از صداوسیما انتقاد کرد و گفت: متاسفانه صداوسیما به طور متعدد و شبانه روزی بر اساس برنامه ای که داشت، تلاش می کند مجلس را تخریب کند. خواهشم این است که شما به عنوان رئیس از شأن مجلس دفاع کنید. شبکه های مختلف صداوسیما به دنبال تخریب مجلس است. اگر حضرتعالی جلوی موضوع را نگیرید ما مجبوریم از طرق دیگر اقدام کنیم. 
نعمتی ادامه داد: ما در جلساتی که با رئیس صداوسیما بودیم، عرض کردیم، صداوسیما هر جوری میل خودش باشد رفتار می کند. که این در شأن نظام نیست. شما خودتان سالها رئیس صداو سیما بودید. چقدر باید شاهد اینگونه موارد باشیم؟ پاسخ این اتفاقات می شود اینکه رئیس صداوسیما از حضور مردم عذرخواهی کند.
وی گفت: دوستان به حرف ماها گوش نمی دهند. من خواهشم از شما که در جلسات حضور دارید از شأن مجلس دفاع کنید. این است که موضوعاتی که پیگیری می کنند، با تزریق های مختلف و با به کار گیری افراد مختلف شأن مجلس را خدشه دار می کنند.
لاریجانی پس از پایان سخنان نعمتی، اظهار کرد:‌ صداوسیما توجه لازم را بکند، رعایت شئون مجلس را بکند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر