کد خبر: 16339
A

واکنش محسنی‌اژه‌ای به شایعه علاقه او به یک جن‌گیر/ هیپنوتیزم شدم تا با روح شهید قدوسی ارتباط بگیرم!

سخنگوی دستگاه قضا و معاون اول رئیس قوه قضاییه معتقد است شایعاتی که اخیرا درباره علاقه او به یک جن‌گیر پخش شده، به دلیل جوسازی و فشار روی دستگاه قضایی است.

واکنش محسنی‌اژه‌ای به شایعه علاقه او به یک جن‌گیر/ هیپنوتیزم شدم تا با روح شهید قدوسی ارتباط بگیرم!

دیده بان ایران - نشست خبری امروز غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه با حاشیه های جالبی همراه بود. یکی از خبرنگاران از او درباره علاقه و ارتباطش با عباس غفاری جنگیر مشهوری که زمانی می گفتند در دم و دستگاه انحرافیون بیا و برویی داشته، پرسید.

اژه ای با خنده پاسخ داد: من نه تنها با این جنگیر ارتباط ندارم بلکه فقط اسمش را شنیده ام و هنوز هم خوشبختانه قیافه اش را ندیده ام. اصولا به این کارها اعتقاد ندارم. نمی دانم واقعا برخی افراد برای تصمیم گیری پیش جنگیر می روند تا در تصمیمات هدایتشان کند!

او با ذکر خاطره از مواجهه اش با یکی از مدعیان علوم غریبه در سالها پیش گفت: سالها پیش از انقلاب می گفتند هیپنوتیزم وجود دارد. دو سه بار با کسانی که از جمله دکتر ریاضی که در ارتباط با کودتای آقای قطب زاده دستگیر شده بود و مرتب نامه می نوشت و پیام می داد، در این باره برخورد داشته ام. من معاون شهید لاجوردی رئیس زندان اوین بودم. آقای ریاضی آن زمان بازداشت بود و می گفت من می توانم از داخل زندان اوین، هواپیماهای عراق را در آسمان متوقف کنم. از توان من استفاده کنید.

اژه ای خاطره اش را اینطور ادامه داد: شهید لاجوردی گفت محسنی ببین این چه می گوید؟ گفتم خلاف می گوید. شهید گفت اصرار دارد با او حرف بزنیم. بالاخره او را فراخواندیم. گفت من می توانم ماشین جنگی عراق را متوقف کنم. گفتم زندان اوین یک در آهنی دارد، در اوین را باز کن و برو. ما کارت نداریم. آقای ریاضی گفت چون این مسئله مربوط به خودم است، نمی توانم. بعد هم گفت می توانم افراد را هیپنوتیزم کنم تا با ارواح ارتباط بگیرند. ظاهرا راست هم می گفت. آقای قطب زاده به همین دلیل او را در خدمت گرفته بود تا با روح برخی افراد ارتباط بگیرد و راهنمایی بخواهد. به آقای ریاضی گفتم من را خواب کن تا با ارواح حرف بزنم. خیلی هم سعی کردم جلوی او مقاومت نکنم. او ایستاد و شروع کرد ورد بخواند. گفت چشمانت را ببند. ورد خواند و خواند. با خود گفتم اگر امکان دارد با روح شهید قدوسی ارتباط بگیرم و از او سئوال کنم. همانطور که چشمانم را بسته بودم گفت بنشین. نشستم. داشت به دو نفری که در اتاق بودند می گفت الان محسنی رفته با فلان روح حرف می زند. چشم باز کردم و گفت نه، او دارد دروغ می گوید. بعد هم تعریف کردم در زمانی که چشمانم را بسته بودم چه حرفهایی می زد و چه وردهایی می خواند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: جریانهای نوظهوری پیدا شده که مدعی عرفان هستند. آنچنان با بهانه های مختلفی افراد را سرکیسه می کنند و تعداد زیادی شاکی خصوصی از جمله نسوان دارند تا جایی که اتهام افساد فی الارض مطرح شده. زن و شوهرها را از همدیگر جدا می کنند. بلاهایی سر افراد می آورند. کارشناسان نقل قول می کنم این اشخاص فیلمهایی از خودشان تهیه کرده اند که شرم آور است. من اصلا آقای غفاری را نمی شناسم. این موضوع هم از نمونه جوسازیها و فشارهاست و یک مورد و دو مورد هم نیست. فشار می آورند تا جلوی مقابله ما را با مفسدان بگیرند. چرا الان بحث عباس غفاری را می گویند؟ الان آزاد است. چند سال پیش بازداشت بود چرا نمی گفتند؟

 

 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر