کد خبر: 16354
A

درخواست اصلاح طلبان از دولت برای رعایت اصول اصلاح طلبی

اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصریح کردند که دولت به دلیل بهره مندی از رای اصلاح طلبان در امور دولت باید اصول اصلاح طلب را رعایت کنند.

دیده بان ایران -  جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری نایب رئیس شورا، گزارشی از نشست هیات رئیسه با دکتر روحانی ارائه کرد.


نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در ارتباط با این دیدار گفت: در این نشست دغدغه های خود را با عنوان حامیان اصلی دولت با توجه به کمبودها و نقایص موجود در عملکرد  اجزای بدنه دولت و مدیران سایر دستگاهها دیده شود، اعلام داشتیم  و ضرورت  تعامل کلیه حامیان دولت جهت برگزاری انتخابات سالم و موثراعلام کردیم.


وی تصریح کرد: در این دیدار همچنین ضرورت رویکرد آقای روحانی به شورای عالی به عنوان مرجع اصلی تصمیم گیر اصلاح طلبان در روند انتخابات را تشریح کردیم و ایشان نیز ضرورت تعامل همه احزاب و اشخاص حامی دولت با این شورا را در برگزاری انتخابات گوشزد کردند.


پس از گزارش دیدار هیات رئیسه شورای عالی با روحانی، کلیه اعضا شورا درباره ضرورت رعایت اصول اصلاح طلبی در روند فعالیت های دولت که سبد رای آن از این گفتمان تامین می شود نظرات خود را ارائه کردند و مقرر شد پس از بررسی و برقراری تعامل های مکرر توجه به ضروریات مورد تاکید اعضا به اطلاع آقای دکتر روحانی رسانده شود و در جلسات بعد شورا درباره کاندیدای ریاست جمهوری تصمیم گیری شود.


در ادامه جلسه عصر امروز شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان دبیران کارگروه تدوین برنامه ها و سیاست ها گزارش برنامه های مدون در خصوص شوراها و مدیریت شهری را ارائه کردند با توجه به اینکه کلیات برنامه ها برای کلیه اعضا ارسال شده بود کلیات برنامه ها مصوب شد.


همچنین دبیر کارگروه استان‌ها گزارش شورای اصلاح طلبان استان ها را ارائه کرد و مقرر شد نشست مشترک هیات رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان استان ها در روزهای پایانی اسفند در تهران برگزار شود.


در پایان این جلسه مقرر شد کلیه برنامه ها تدوین شده متناسب با مناطق شهری و استان ها به شورای اصلاح طلبان استان ها ارسال شود و استان ها نیز در صورت تمایل از برنامه ها و شاخص های طراحی شده استفاده کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر