کد خبر: 16400
A

اصلاح‌طلبان به زودی با شریعتمداری دیدار می‌کنند

در دیدار چندی پیش هیات رییسه شورای‌عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام حسن روحانی ، مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم بهار سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اصلاح‌طلبان به زودی با شریعتمداری دیدار می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایلنا، اعضای هیات رییسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حدود ۱۰ روز پیش در دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی درباره برخی از مهمترین مسائل کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند.

در این دیدار که محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام موسوی‌لاری،حسین کمالی،محمود صادقی،حسین مرعشی، مرتضی حاجی، ژاله فرامرزیان و صدراعظم نوری حضور داشتند، مباحثی در مورد مسائل اجتماعی، اقتصادی و فضای سیاسی کشور در آستانه برگزاری این دو انتخابات سرنوشت‌ساز مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای هیات رییسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین برخی از انتقادها و کاستی‌هایی که طی مدت اخیر در سطح جامعه درخصوص عملکرد اجزای بدنی دولت و مدیران سایر دستگاه‌ها مطرح بوده را به استحضار رییس‌جمهور رساندند.

در این جلسه همچنین بر ضرورت تعامل کلی حامیان دولت جهت انتخابات سالم و مؤثر تاکید شد.

بنابر این گزارش، در دیدار اعضای هیات رییسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، محمد شریعتمداری هم حضور داشته است.

در این دیدار علاوه بر بحث و بررسی تاکتیک‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و جریان مخالف دولت، موضوع استفاده اصلاح‌طلبان از کاندیدای پوششی در کنار روحانی نیز مطرح شده و رییس‌جمهور، رییس ستاد انتخاباتی روحانی و اعضای شورای‌عالی سیاستگذاری نظرات خود را در این رابطه مطرح کردند اما هنوز در این خصوص به تصمیم‌گیری نهایی نرسیده‌اند.

این درحالی است که در جریان دیدار اخیر، هیات رییسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بر ضرورت تدوام دیدارها با رییس‌جمهور تاکید کرده است.

بر همین اساس در جلسه روز گذشته شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، پیشنهاد شده است که در آینده نزدیک دیداری با حضور تمامی اعضای شورای‌عالی با روحانی برگزار شود و مقرر شده، برای فراهم کردن شرایط برگزاری این دیدار، ابتدا نشستی با حضور تمامی اعضای شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی برگزار شود و در ادامه دیدار اعضای شورای‌عالی با روحانی نیز انجام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر