کد خبر: 16517
A

استاندار تهران: رئیس جمهوری 2 سفر دیگر به شهرستان های استان تهران انجام می دهند

استاندار تهران گفت : رئیس جمهوری طی سه سال گذشته ، سه بار به مناطق مختلف استان تهران سفر داشته اند و 2 سفر دیگر به شهرستان های استان تهران در دستور کار وی قرار دارد.

استاندار تهران: رئیس جمهوری 2 سفر دیگر به شهرستان های استان تهران انجام می دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید حسین هاشمی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت که با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به حمل و نقل ریلی داشته و اجرای آن را در شهرستان پاکدشت را به تصویب رسانده است.

وی گفت : یکی از مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه حمل و نقل جاده ای ، تکمیل نشدن کمربندی این شهرستان است که تلاش می شود تا با جایگزین کردن پیمانکاری قوی ، خواسته به حق مردم برای تکمیل پروژه راهسازی محقق شود.

وی بیان کرد: شهرستان پاکدشت یکی از مستعد ترین مناطق استان تهران در حوزه صنعت و کشاورزی است به گونه ای که این شهرستان در حوزه تولید گل شاخه بریده ، رتبه نخست کشور را در اختیار دارد لذا باید خدمات نظام در حد ظرفیت آن ارائه شود.

هاشمی گفت: تلاش شده تا با انجام سفرهای استانی هیأت دولت و رئیس قوه قضائیه به مناطق مختلف استان تهران ، بسیاری از مشکلات و کمبودهای این مناطق برطرف شود که تا کنون رئیس جمهور به سه نقطه از شهرستان های استان تهران سفر داشته و مصوبات بسیار خوبی در پی داشته است.

وی بیان کرد: 2 سفر دیگر رئیس جمهور در دستور کار قرار دارد که یکی از این سفرها به شهرستان پاکدشت خواهد بود.

استاندار تهران با اشاره به اجرای پروژه راه پاکدشت بزرگراه شهید بابایی گفت : اجرای این پروژه مشکلاتی را در حوزه محیط زیست دارد که با تعامل و نگاه مناسب سازمان محیط زیست در کنار عمل به وظایف قانونی این سازمان می توان زمینه اجرای این پروژه مهم را فراهم کند.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر