کد خبر: 16822
A

ابوبکر بغدادی در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه دیده شده است

یک منبع محلی در استان نینوا فاش کرد که ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه دیده شده است.

ابوبکر بغدادی در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه دیده شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این منبع در گفت‌وگو با شبکه خبری سومریه نیوز عراق اظهار داشت: ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش مدت کوتاهی در منطقه مرزی واقع در حد فاصل مرزهای عراق و سوریه از طرف البوکمال که هنوز در کنترل این گروه تروریستی است در حالی دیده شد که لاغر شده و به دلیل آسیب‌هایی که پیش از این دیده بود، قدرت سخن گفتن نداشت. او با یک خودروی بدون محافظ برای اینکه جلب توجه نکند، رفت و آمد می‌کرد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود: بغدادی تعدادی از حامیان خود در عشایر را جمع کرده و در سخنانی به انتقاد از عدم حمایت از اعضای داعش پرداخت و گفت: در حال حاضر عملیات‌ها توسط شبه نظامیان بیگانه و عرب مدیریت می‌شود.

منبع مذکور ادامه داد: طبق اطلاعات دقیق بغدادی در منطقه بیابانی واقع در حد فاصل استان‌های الانبار و نینوا به سمت خاک عراق و سوریه در رفت و آمد است.

یک منبع محلی در استان نینوا نیز درتاریخ ۲۸  فوریه ۲۰۱۷  فاش کرد که بغدادی در سخنرانی برای حامیانش در مناطق تحت کنترل داعش به شکست این گروه تروریستی در درگیری‌های اخیر اعتراف کرده و از نیروهایش خواست به مناطق کوهستانی گریخته و در آنجا مخفی شوند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر