کد خبر: 16823
A

کدخدایی: شورای نگهبان ترس ندارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان با همه نهادها هماهنگ بوده و در تعامل است، شورا ترسی ندارد که آقایان بخواهند اینگونه برخورد و صحبت کنند.

کدخدایی: شورای نگهبان ترس ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره واکنش لاریجانی پیرامون مصوبه مجلس که برخی آقایان از ترس رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان، حرفی به شورا نمی‌زنند و تمامی انتقادات را روانه مجلس می‌کنند، اظهار داشت: شورای نگهبان با همه نهادها هماهنگ بوده و در تعامل است، شورا ترسی ندارد که آقایان بخواهند اینگونه برخورد و صحبت کنند. 
 
وی در پاسخ به این سوال که نظر شورای نگهبان درباره مصوبه مذکور چیست، گفت: مصوبه جدید هنوز به دست ما نرسیده است اما در اولین فرصت به مصوبه قبلی رسیدگی کرده و اعلام نظر خواهیم کرد.
 
 سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نحوه نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت کاندیداها گفت:  وزارت کشور ناظر بر انتخابات است، ما نیز همکاری خوب و صمیمانه‌ای با آنها داریم.
 
وی افزود: با وزارت کشور جلسات کارشناسی متعددی داشتیم و امیدواریم انتخاباتی با مشارکت گسترده مردم داشته باشیم.
 
کدخدایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شورا درباره صلاحیت آقای بقایی چیست، گفت: در فرصت قانونی لازم برای بررسی صلاحیت‌ کاندیداها در این باره اعلام نظر خواهد شد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر