کد خبر: 16834
A
دیده بان ایران گزارش می دهد؛

افتتاح‌های انتخاباتی جناب قالیباف با چاشنی حمله به دولت/ شهردار تهران کلنگ به دست و قیچی به دست تا انتخابات!

نکته قابل توجه آنکه جناب قالیباف در هر دو مراسم افتتاح طی سخنانی بر دولت یازدهم هجمه آورد؛ شهردار تهران روز دوشنبه هفته گذشته در مراسم افتتاح پروژه هزار هکتاری جنگل‌کاری طی سخنانی برای اینکه خدایی ناکرده پروژه تخریب دولت در ایام انتخابات مسکوت نماند، تلویحا اعلام کرد که دولت طرح مقابله با آلودگی هوا را اجرا نمی‌کند و نمی‌گذارد ما هم اجرا کنیم!

افتتاح‌های انتخاباتی جناب قالیباف با چاشنی حمله به دولت/ شهردار تهران کلنگ به دست و قیچی به دست تا انتخابات!

دیده بان ایران- نیما صداقت: هر چه به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نزدیک‌تر می‌شویم بر حجم جهد و تلاش‌های جناب قالیباف شهردار تهران برای خودنمایی و تبرج و بروز و ظهور رسانه‌ای افزوده می‌شود؛ این رزوها تقریبا هر روز شهردار تهران یک افتتاح و یک سخنرانی در برنامه دارد؛ ترجیع بند سخنانش هم انتقاد از دولت است؛ البته این رفتار جناب قالیباف بسیار طبیعی است؛ او در همان سال 84 که به خیابان بهشت رفت تا رئیس شهرداری شود هدف‌گذاری‌اش پاستور و ریاست جمهوری بود؛ اکنون 12 سال از آن زمان گذشته است و هنوز رویای قالیباف محقق نشده است.

مخالفان عمدتا اصولگرای دولت تدبیر و امید، دولت را متهم می‌کنند که در این ایام منتهی به انتخابات بر حجم افتتاح‌هایش افزوده است؛ این اتهام زنی در حالی است که مصداق بارز آن در اردوگاه اصولگرایان نمایان است؛ قالیباف شهردار اصولگرای تهران تمام عملیات عمرانی و افتتاح‌های مجموعه شهرداری را به ایام انتخابات موکول کرده است؛ او در هفته گذشته دو افتتاح انجام داد؛ نخست افتتاح پروژه هزار هکتار جنگل کاری و سپس افتتاح ایوان انتظار میدان ولیعصر.

نکته قابل توجه آنکه جناب قالیباف در هر دو مراسم افتتاح طی سخنانی بر دولت یازدهم هجمه آورد؛  شهردار تهران روز دوشنبه هفته گذشته در مراسم افتتاح پروژه هزار هکتاری جنگل‌کاری طی سخنانی برای اینکه خدایی ناکرده پروژه تخریب دولت در ایام انتخابات مسکوت نماند، تلویحا اعلام کرد که دولت طرح مقابله با آلودگی هوا را اجرا نمی‌کند و نمی‌گذارد ما هم اجرا کنیم!

قالیباف دیروز نیز(جمعه) در مراسم افتتاح ایوان انتظار میدان ولیعصر، اعلام کرد در دوران ریاستش بر شهرداری بدون حمایت و پشتیبانی خاصی! طول خطوط متروی تهران را به 200 کیلومتر رسانده است؛ جناب قالیباف حتی وعده داد که تا کمتر از سه ماه دیگر(بخوانید شب انتخابات) طول خطوط متروی تهران را به 300 کیلومتر می‌رساند! بنابراین طی روزهای آتی و به ویژه هر چه به موعد انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شهروندان تهرانی باید منتظر افتتاح ایستگاه‌های بیشتر مترو باشند؛ ایستگاه‌هایی که البته صرفا نمادین هستند و کارکردی انتخاباتی برای جناب شهردار دارند و شهروندان برای سوار شدن بر قطارها در این ایستگاه‌های مترو(ایستگاه‌های انتخاباتی) گاه باید ساعت‌ها معطل بمانند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر