کد خبر: 16930
A

رضایی: نامزد انتخابات نمی شوم/ دعا کنید با لباس سبز به شهدا متصل شوم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شایعات درباره ریاست آینده این مجمع را تکذیب کرد و گفت: احکام اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به طور عرف اسفندماه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر می شد اما صدور احکام برای این دوره از فعالیت مجمع در سال آینده خواهد بود.

رضایی: نامزد انتخابات نمی شوم/ دعا کنید با لباس سبز به شهدا متصل شوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن رضایی در نشست خبری امروزش گفت: رهبر معظم انقلاب تا پایان امسال حکم جدیدی برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نمی کند و صدور احکام جدید در سال آینده خواهد بود.
رضایی افزود: شایعات مطرح شده در این زمینه صحت ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته اند.
وی ادامه داد: جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله موحدی کرمانی در حال برگزاری است و مشکلی در حل و فصل امور و جلسات نداریم.

**برنامه ای برای حضور در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ندارم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعات مختلفی درباره نامزد شدن شما در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری وجود دارد؛ آیا در این انتخابات نامزد می شوید گفت: دعا کنید من با لباس سبز به شهدا متصل شوم و در آن مسیر خدمت کنم.
وی ادامه داد: برنامه ای برای حضور در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ندارم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه نظارتی دارد و گزارش ما در حال نهایی شدن است.
رضایی افزود: قبل از تقدیم شدن این گزارش به رهبر معظم انقلاب، آن را رسانه ای نمی کنیم اما این گزارش به زودی به رهبر معظم انقلاب تقدیم می شود.
این خبر در حال تکمیل است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر