کد خبر: 16936
A

سخنگوی کرملین: سفیر روسیه در آمریکا دیدار انتخاباتی با نامزدها نداشته است

سخنگوی کرملین اعلام کرد که سفیر روسیه در آمریکا با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص انتخابات دیداری نداشته است.

سخنگوی کرملین: سفیر روسیه در آمریکا دیدار انتخاباتی با نامزدها نداشته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت که «سرگئی کیسیلیاک» سفیر روسیه در واشنگتن، با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بحث و گفتگویی نداشته است و ارتباط  با آمریکایی ها کار اوست.

پسکوف گفت: ارتباط گرفتن با مسئولین کشوری که سفیر مقیم در آن است، کار هر سفیری است چه سفیر آمریکا باشد چه روسیه. به همین خاطر هرچه قدر که سفیر در کشوری که در آن مستقر است، بیش تر با افراد ارتباط داشته باشد، بهتر می تواند کار خود را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: دیدار اختصاصی در خصوص انتخابات وجود نداشته است و دیدار های عادی دیپلماتیک را به هیچ وجه نباید، دخالت در پروسه انتخابات تلقی کرد.

گفتنی است که «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی ترامپ در فوریه به دلیل اینکه کاخ سفید گفت وی با روسیه در ارتباط بوده است، از سمت خود استعفا داد. رسانه ها نیز اعلام کرده بودند که فلین در دسامبر ۲۰۱۶ در مورد مسئله لغو تحریم های روسیه با کیسیلیاک دیدار داشته اند.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر