کد خبر: 17002
A

توضیحات ذوالقدر پیرامون مجمع دوم جمنا /همه ۱۴ کاندیدای برگزیده جمنا در مجمع دوم سخنرانی می کنند/ رای گیری برای انتخاب ۵ نفر برتر الکترونیکی خواهد بود

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کار اساسی و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات برگزاری مجمع ملی دوم است.

 توضیحات ذوالقدر پیرامون مجمع دوم جمنا /همه ۱۴ کاندیدای برگزیده جمنا در مجمع دوم سخنرانی می کنند/ رای گیری برای انتخاب ۵ نفر برتر الکترونیکی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه 23 اسفند) در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشار این جبهه که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری موضوعی راهبردی است، گفت: ما تمرکزمان بر این است که با سعی و تلاش فراوانی که صورت می‌گیرد، انتخاب درستی انجام شود تا دولتی که در طراز انقلاب، مردمی و کارآمد است روی کار بیاید و مشکلات کشور حل شود.

وی به اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نشست مجمع ملی، نشست خوبی بود و نزدیک به 3 هزار نفر در آن حاضر بودند که  7  تصمیم  مهم در آن انجام شد. با تصمیم مجمع اول، شورای مرکزی جبهه مردمی که عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است، تعیین و جلسات شورا به‌ طور منظم هفته‌ای یک‌ بار برگزار می‌شود و تاکنون نیز 3 جلسه تشکیل شده است.

ذوالقدر درباره تصمیم‌گیری‌های اتخاذ شده در مجمع نیز گفت: هیئت‌رئیسه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی شورای مرکزی مشخص شدند. 8 نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند که ریاست شورای مرکزی و مجمع ملی را بر عهده دارند؛ همچنین هیئت نظارت نیز که مسئول رسیدگی به شکایات و نظارت داخلی بر عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، تشکیل شده و هیئت اجرایی نیز که ستاد جبهه مردمی است، تعیین و اعضای آن در شورای مرکزی مشخص شدند.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: کار اساسی و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات، برگزاری مجمع ملی دوم است که 17 فروردین 96 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دو دستور کار مجمع دومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تصویب نهایی اساسنامه جبهه مردمی که در آن ارکان و ساز و کار جبهه مردمی مشخص شده، دستور کار اول بوده و بحث دوم نیز تعیین 5 نامزدی است که باید وارد رقابت شوند و از بین آنها یک نفر انتخاب شود.

ذوالقدر با با بیان اینکه قرار بود بین مجمع ملی اول و دوم با 20 نفر انتخاب شده، مذاکراتی انجام شود، تصریح کرد: این کار انجام می‌شود و با تعداد زیادی از این افراد صحبت شده و چند نفر باقی مانده نیز تا آخر این هفته نهایی خواهد شد و آماده می‌شویم که در مجمع دوم از بین این افراد 5 نفر انتخاب شوند. 

وی به نحوه تبلیغات نامزدها در مجمع ملی دوم اشاره کرد و گفت: بنا بر این است که در مجمع دوم این 10 نفر برنامه‌ها، سوابق کاری و تیم اجرایی‌شان را معرفی کنند که البته شاید برخی به دلیل اینکه افراد معروفی هستند، قصد سخنرانی نداشته باشند، ولی صبح تا ظهر مجمع ملی دوم به سخنرانی نامزدها اختصاص یافته است.

ذوالقدر با اشاره به سازوکار رای‌گیری از اعضاء در مجمع ملی دوم، خاطرنشان کرد: رای‌گیری پس از سخنرانی نامزدها و به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و شمارش آراء نیز تا بعد از ظهر مشخص می‌شود.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر