کد خبر: 17007
A

انتقاد مازنی از سخنان رئیسی: اگر امام رضا بود، اجازه استفاده تبلیغاتی از بیت المال را نمی‌داد

حجت‌الاسلام احمد مازنی ، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، به گفت‌وگوی تلویزیونی حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی واکنش نشان داد.

انتقاد مازنی از سخنان رئیسی: اگر امام رضا بود، اجازه استفاده تبلیغاتی از بیت المال را نمی‌داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ این عضو فراکسیون امید مجلس، در یادداشتی که امروز در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، با انتقاد از سخنان رئیسی در سالگرد منصوب شدن به عنوان تولیت آستان قدس، نوشت:

برنامه گفتگوی ویژه شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی به بهانه اولین سالگرد صدور حکم مقام معظم رهبری به جناب آقای رییسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی با ایشان گفتگوی مفصل و زنده انجام داد.

جناب رییسی  فرمودند:  “به من می گویند این روش کمک شما به فقرا آن ها را بدعادت می کند من می گویم اگر اکنون امام رضا بودند چه می کردند؟”(نقل به مضمون)

گویا تصویری که بعضی از ما از امام رضا(ع) ساختیم و اصرار داریم دیگران هم باور کنند این است که  مثلا العیاذ بالله امام هشتم اگر الآن بودند در یک نقطه ای می نشستند و فقرا در مقابل حضرت به صف می شدند و آن بزرگوار هم دست می کردند در کیسه و به هرنفر چند دینار یا درهم می بخشیدند!

در حالی که به اعتقاد من امروز اگر امام رضا (ع) بودند اولا امور جامعه را با تدبیر اداره می کردند تا فاصله فقیر و غنی در  حدی نباشد که یکی را می دهی صد ناز و نعمت   یکی را لقمه ای آغشته با خون!

اگر امروز امام رضا بودند اجازه نمی دادند از بیت المال مسلمین،  استفاده تبلیغاتی برای انتخابات شود!

اگر امام هشتم بودند اجازه نمی دادند دولت منتخب مردم که مسوولیت رسیدگی به امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بر عهده دارد با استفاده از تمام امکانات و ابزار قدرت مورد تخریب قرار بگیرد و نهادهایی که نذورات و ثروت های عمومی را در اختیار دارند بروند در گوشه ای از ایران عزیز چند واحد مسکونی بسازند و رسانه ملی این خدمات را به نام اقتصاد مقاومتی به رخ ملت و دولت بکشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر