کد خبر: 17149
A

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همراه با انتخابات شوراها

اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور دیدار و به بهره‌گیری از این جایگاه معنوی و مردمی در تشویق به حضور در انتخابات شوراها تاکید شد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همراه با انتخابات شوراها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از  روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، در دیدار این هیات با حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، به بهره‌گیری از ظرفیت تریبون‌های ائمه جمعه سراسر کشور برای تبلیغ جایگاه شوراها در سازندگی ایران اسلامی تاکید و مقرر شد تا ائمه محترم جمعه این مهم را در خطبه‌های خود مورد توجه قرار دهند.

در این جلسه که محمد محمودی شاه‌نشین، فرهاد تجری و حسین بحیرایی رئیس، سخنگو و دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور حضور داشتند، وظایف شوراها را خدماتی، توسعه‌ای و توجه به زیرساخت‌ها در عمران و آبادانی شهرها و روستاها برشمرده و ورود به مسایل غیرمرتبط با وظایف شوراها را آفت این تشکل‌های قانونی عنوان کردند.

همچنین در این جلسه که امیرحسین باقرنژاد، مشاور امور مجلس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حضور داشت، با توجه به همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی کشور با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مقرر شد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت رفیع تریبون نماز جمعه، افکار عمومی را با ظرفیت سازندگی و توسعه‌ای شوراها آشنا کنند.

در پایان این جلسه اعضای هیات مرکزی از حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی درخواست کردند تا امکان حضور اعضای هیات نظارت در سخنرانی‌های پیش از خطبه امامان محترم جمعه فراهم شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر