کد خبر: 17495
A
گزارش دیده بان ایران از حاشیه های ارسال پیامک نوروزی رئیس جمهور:

تخریب کنندگان به قدرت شایعه ها آگاهند!/ واعظی: پیامک‌های که رییس‌جمهور به مردم می‌فرستد رایگان است

ماجرای ارسال پیامک‌های رئیس‌جمهور به شهروندان ایرانی از جمله مواردی است که همواره با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است. اغلب پیامک‌های روحانی در ابتدا مناسبتی و در خصوص تبریک سال نو بود. امسال هم مانند سال های گذشته این پیامک ارسال شدو مخالفان دولت بازهم بر ایده قدیمی خود که پول این پیامک ها از کجا می آید را تکرار کردند!

تخریب کنندگان به قدرت شایعه ها آگاهند!/ واعظی: پیامک‌های که رییس‌جمهور به مردم می‌فرستد رایگان است

دیده بان ایران - سعید سیف: باز هم پیامک تبریک رئیس جمهور و بازهم حاشیه سازی تخریب کنندگان دولت! دولت یازدهم هر چقدر هم اعلام کند این پیامک ها هزینه ای ندارد و رایگان محسوب می شود اما تخریب کنندگان  بنابر یک اصل تبلیغاتی در جنگ روانی؛ با شایعه کارشان را پیش می برند می دانند که این پیامک ها هزینه ایی ندارد اما تخریب کنندگان به قدرت شایعه ها آگاهند!

 پیامک نوروزی روحانی در سال 95 ارسال شد و بازهم اصول گرایان بر حربه تبلیغاتی قدیمی خود بر علیه حسن روحانی چنگ زدند. یاسر جبرائیلی فعال رسانه ای اصول گرا که از منتقدان دولت روحانی است می گوید:"یام نوروزی شما از تلویزیون پخش شد. همه تبریک شما را شنیدیم و تشکر می‌کنیم.هزینه این پیامک را صرف ایجاد اشتغال می‌کردید تا مردم باور کنند به فکر آنها هستید نه تبلیغ خودتان"

ماجرای ارسال پیامک‌های رئیس‌جمهور به شهروندان ایرانی از جمله مواردی است که همواره با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است. اغلب پیامک‌های روحانی در ابتدا مناسبتی و در خصوص تبریک سال نو بود. امسال هم مانند سال های گذشته این پیامک ارسال شدو  مخالفان دولت بازهم بر ایده قدیمی خود که پول این پیامک ها از کجا می آید را تکرار کردند!

 
اینکه مردم پیامکی از رئیس‌جمهور دریافت می‌کردند که حاوی تبریک روز عید و مسائل دیگر است موضوع جالبی بود اما غالبا این حاشیه به‌وجود می‌آمد که هزینه این پیامک‌ها از کجا تامین می‌شود؟ منتقدان دولت نیز با حساب سرانگشتی و ساده مشغول محاسبه میزان هزینه این پیامک‌ها می‌شدند و وقتی در نتیجه مبلغ هنگفتی را مشاهده می‌کردند نسبت به اینکه این هزینه از کجا تامین می‌شود از یکدیگر سئوال می‌کردند و تخریب کنندگان دولت از این فرصت بیشترین بهره می بردند. 

هر چند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در پاسخ به این تخریب ها گفت: پیامک هایی که رئیس جمهوری به مناسبت های مختلف برای عموم مردم ارسال می کنند ، رایگان است و بابت ارسال آنها ، هیچگونه هزینه ای به دولت تحمیل نمی شود.

'محمود واعظی' روز چهارشنبه در حاشیه آخرین نشست دولت افزود:از همان ابتدا اپراتورها پیشنهاد کردند که رئیس جمهور می توانند از طریق اپراتورها بدون هزینه به مردم پیام دهند که ایشان فرمودند من حرفی ندارم.

به گزارش دیده بان ایران، وی افزود: اپراتورها در ایران و در دنیا رویه ای دارند که برخی از پیامک ها را به طور رایگان نظیر پیامک رایگان 'محیط زیست' یا 'روز شهید' ارسال می کنند. برای ارسال این پیامک ها هیچگونه هزینه ای به دولت تحمیل نمی شود.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر