کد خبر: 17513
A
معاون سیاسی فرمانداری تهران در گفت و گو با دیده بان ایران:

کسانی که تا 15 فروردین گواهی عدم سوء پیشینه خود را ارائه ننمایند ثبت نام آنها ملغی تلقی می شود

معاون فرماندار تهران در مورد ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی ثبت نام کنندگان، گفت: تا 15 فروردین فرصت برای ارائه این گواهی با اخذ تعهد از ثبت نام شدگان وجود دارد. افرادی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند و تعهدنامه ارائه می‌دهند باید تا 15 فروردین گواهی را ارائه نمایند در غیراین‌صورت ثبت‌نام آن‌ها ملغی تلقی می‌شود.

کسانی که تا 15 فروردین گواهی عدم سوء پیشینه خود را ارائه ننمایند ثبت نام آنها ملغی تلقی می شود
دیده بان ایران: علی اصغر ناصر بخت معاون سیاسی فرمانداری تهران در گفت و گو با پایگاه خبری دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که آمار ثبت نام کنندگان در دو روز گذشته گفت:  در 2 روز نخست نام نویسی انتخابات شورای شهر تهران، 398 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر  با حضور در فرمانداری ثبت نام کردند؛  از این تعدادبیش از  57 نفر را بانوان (معادل 15درصد از کل ثبت نام کنندگان) و 341 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند. احتمالا تا پایان وقت نام‌نویسی این تعداد از مرز 499 نفر نیز عبور کرده باشد.

معاون فرماندار تهران در مورد ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی ثبت نام کنندگان، گفت: تا 15 فروردین فرصت برای ارائه این گواهی با اخذ تعهد از ثبت نام شدگان وجود دارد. افرادی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند و تعهدنامه ارائه می‌دهند باید تا 15 فروردین گواهی را ارائه نمایند در غیراین‌صورت ثبت‌نام آن‌ها ملغی تلقی می‌شود.

ناصر بخت به دیده بان ایران گفت:  مشکل به گونه ای برنامه ریزی شده که افراد بتوانند پس از مراجعه به محل پلیس + 10 و دریافت  گواهی موقت این گواهی را به محل ثبت نام ارائه دهند.

 
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر