کد خبر: 17767
A
#دیده_بان_ایران گزارش می دهد؛

گسترده تر شدن فعالیت‌ انتخاباتی قالیباف در شهرستان ها+ سند

در این بین گفته می شود که برخی مشاوران شهردار تهران با حضور در مراکز استانها اقدام به تشکیل ستاد و به راه انداختن گروه های مجازی کرده اند تا زمینه را برای حضور محمد باقر قالیباف و شرکت او در انتخابات فراهم سازند.

گسترده تر شدن فعالیت‌ انتخاباتی قالیباف در شهرستان ها+ سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در حالیکه برخی اصولگرایان در حال رایزنی برای ترغیب کردن حجت الاسلام رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری هستند؛ منتسبین محمد باقر قالیباف، شهردار تهران و یکی از محتمل ترین گزینه های انتخابات ریاست جمهوری، مشغول ادامه تبلیغات خود در شهرستانهای بزرگ هستند.

در این بین گفته می شود که برخی  مشاوران شهردار تهران با حضور در مراکز استانها اقدام به تشکیل ستاد و به راه انداختن گروه های مجازی کرده اند تا زمینه را برای حضور محمد باقر قالیباف و شرکت او در انتخابات فراهم سازند.

از همین روی و در تازه ترین این تحرکات؛ چندی پیش « پویش مردمی دعوت از دکتر قالیباف» در استان همدان به راه افتاد که گفته می شود از سوی « جمعیت پیشرفت و عدالت» نزدیک ترین تشکل سیاسی به قالیباف راه اندازی و مدیریت می‌شود.

پیشتر؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور طی برگزاری نشست مطبوعاتی که اواسط اسفند ماه گذشته برگزار شده بود با هشدار نسبت به فعالیت های زود هنگام برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر افرادی که اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند فعالیتی را در سطح عمومی و پیش از زمان مقرر انجام دهند تخلف صورت گرفته و ما قطعا با آن برخورد می‌کنیم. کسانی که اعلام کاندیداتوری می‌کنند نباید در عرصه عمومی فعالیت داشته باشند و احزابی که در این زمینه اعلام موجودیت می‌کنند باید مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر این صورت تمامی فعالیت‌های آنها غیرقانونی خواهد بود.»

گفتنی است؛ حمید بقایی و محمدباقر قالیباف از جمله کسانی هستند که طی چند ماه گذشته به صورت گسترده تبلیغات برای شرکت در انتخابات را آغاز کردها  اند.

photo_2017-03-29_13-03-09

کارناوال تبلیغاتی قالیباف از روستای نبی اکرم ص مسیر لویمی از توابع بخش مرکزی اهواز کلید خورد

 

photo_2017-03-29_13-16-22

 

photo_2017-03-29_12-57-45

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر