کد خبر: 18066
A

برگزاری جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع / گزارش دهقان از آخرین تحولات حوزه دفاعی کشور

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدید خبر داد و گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون بازدیدی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی کشور داشتند.

برگزاری جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع / گزارش دهقان از آخرین تحولات حوزه دفاعی کشور

دیده بان ایران - سید حسین نقوی حسینی اظهار کرد: امروز جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدی در محل ساصد برگزار شد .

وی افزود: قبل از برگزاری نشست کمیسیون مشترک، اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی کشور بازدید داشتند؛ دستاوردهایی که انصافا اعجازبرانگیز در تمامی حوزه ها همچون حوزه سلاح های دفاعی و انواع آن بود که کار به صورت بومی و مستقل انجام شده بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: انواع سلاح های زمین به هوا،‌هوا به زمین،‌زمین به دریا و انواع راکت‌ها ، موشک ها و پرتاب کننده ها برای اعضای  کمیسیون امنیت ملی به نمایش گذاشته شده بود که این دستاوردها بسیار جالب و مورد توجه بود و در زمان بازدید، مسئولان در هر قسمت گزارش مفصلی از دستاوردها ارائه می‌کردند.

به گفته نقوی حسینی، بعد از بازدید از نمایشگاه نیز جلسه مشترکی با وزیر دفاع و معاونانش برگزار شد که در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و ایام رجب وزیر دفاع گزارش مفصلی از آخرین تحولات و اقدامات حوزه وزارت دفاع در تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه کرد که تحسین برانگیز بود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون مسئله حوزه دفاعی ارائه کردند گفت: کمیسیون امنیت ملی امسال در بودجه 96 تلاش کرد تمام پیشنهادات حوزه دفاعی در کمیسیون تلفیق تصویب شود که این اتفاق افتاد؛ از جمله اختصاص اعتبارات یک میلیارد و 300 میلیون دلاری از صندوق توسعه برای تقویت بنیه دفاعی است که گام مهمی محسوب می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر